„Daimler“ pranešė apie pirmuosius per dešimtmetį ketvirčio nuostolius

„Mercedes-Benz“ gamintoja „Daimler“ trečiadienį pranešė apie savo pirmuosius per beveik 10 metų ketvirčio nuostolius, kuriuos lėmė atidėjiniai, susiję su suklastotų taršos duomenų skandalu, bei automobilių atšaukimai.
„Daimler“
„Daimler“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Štutgarte įsikūrusi automobilių gamintoja savo ataskaitoje pranešė, kad balandžio–birželio mėnesiais prarado 1,2 mlrd. eurų dėl vienkartinių išlaidų, kurių bendra suma sieks 4,2 mlrd. eurų.

Paskutinį kartą „Daimler“ pranešė apie ketvirčio nuostolius ketvirtąjį 2009 metų ketvirtį.

„Mūsų antrojo ketvirčio rezultatams daugiausia įtakos turėjo išskirtiniai veiksniai“, – žurnalistams pranešė naujai paskirtas „Daimler“ vadovas Ola Kallenius.

Visgi bendrovės pajamos didėjo daugiau nei tikėtasi – 5 proc. ir sudarė 42,7 mlrd. eurų, nepaisant 1 proc. siekiantį automobilių pardavimų sumažėjimą.

Veiklos nuostoliai taip pat sumažėjo 1,5 mlrd. eurų, palyginti su 2,6 mlrd. pagrindiniu pelnu prieš metus.

Bendrovės vadovas pripažino, kad tokie rezultatai „jokiu būdu netenkina“ bendrovės.

O.Kallenius pažadėjo „suaktyvinti“ pirmtako Dieterio Zetsche pradėtas įgyvendinti taupymo priemones ir „antrąjį metų pusmetį sutelkti dėmesį į veiklos rezultatų gerinimą bei grynųjų pinigų srautų generavimą“.

Ir nors pastaraisiais mėnesiais „Daimler“ du kartus sumažino metines prognozes,“ šį kartą prognozių nepakeitė ir skaičiuoja, kad veiklos pelnas bus „ženkliai mažesnis“ nei 2018 metį pelnas, siekęs 11,1 mlrd. eurų.

Automobilių milžinė atkreipė dėmesį į silpnesnį nei tikėtasi pasaulinių automobilių rinkų augimą, nuostolius dėl taršos duomenų klastojimo skandalo ir automobilių atšaukimo dėl sugedusių „Takata“ oro pagalvių.

Kiek anksčiau šią savaitę „Daimler“ pranešė, kad jos partnerė iš Kinijos BAIC taps 5 proc. bendrovės akcijų paketo savininke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis