„Aš labai optimistiškai žiūriu į Kiniją kitais metais“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje pareiškė bendrovės padalinio Kinijoje vadovas Hubertus Troska.
Visi požymiai rodo, kad 2022 metais Kinija taps „prekybos centru“, o ypač didelė yra aukščiausios klasės automobilių paklausa, pridūrė jis.
„Daimler“ Kinijoje parduoda maždaug vieną iš trijų savo automobilių, o šalis yra svarbiausia automobilių gamintojos rinka.
Prabangių automobilių prekių ženklas „Mercedes-Benz“, priklausantis „Daimler“, per devynis 2021 metų mėnesius pardavimus padidino 4 proc. metine išraiška iki 592 200 vnt., nors kitose rinkose pardavimai sumenko – daugiausia dėl puslaidininkinių komponentų trūkumo.
H.Troska taip pat pridūrė, kad elektromobilių rinka Kinijoje yra ypač reikšminga.
„Per ateinančius dešimt metų ši šalis taps svarbiausia elektromobilių rinka“, – sakė jis.
„Daimler“ akcijos ketvirtadienį per prekybos sesiją Frankfurto biržoje pabrango 0,1 procento.