Reklama veikia taip – klientui artėjant prie pisuaro, matoma automatinė vaizdo demonstravimo sistema, kuri ne tik vietoj nuobodžios sienos parodo reklamą, bet ir kviečia sudalyvauti žaidime.
Žmogus gali kontroliuoti žaidimą visiškai neliesdamas ekrano, bet vairuodamas objektus savo šlapimo srove. Kitaip sakant, lankydamasis tualete, jis gali laiką leisti prasmingiau – sužaisti žaidimą ar net pasiekti jo rekordą.
Pirmieji „Captive Media“ tyrimai parodė, kad klientas, žaisdamas ralį ar leisdamasis slidėmis nuo kalno, iš viso prie ekrano praleidžia apie 55 sekundes – dvigubai ilgiau, nei trunka įprastinė reklama televizijoje.
Klientas gali ne tik pasiekti žaidimo rekordą, bet ir paskelbti jį savo socialinio tinklo profilyje.
Žmogus gali kontroliuoti žaidimą visiškai neliesdamas ekrano, bet vairuodamas objektus savo šlapimo srove.
Tuo metu reklamos užsakovai gali gauti duomenis iš prie „Wi Fi“ tinklo prijungtų ekranų, kiek kartų per mėnesį, savaitę, dieną ar net valandą buvo sužaisti žaidimai ir parodyta reklama.
„Per vasarą Lietuvoje įrengsime 20 „Captive Media“ įtaisų, kuriuose esame numatę vietas penkiems pirmiesiems užsakovams. Mūsų ekranai veiks pirmiausia daug lankytojų turinčiose HoReCa įstaigose ar prekybos centruose“, – sakė „Citypromotion“ atstovas Baltijos šalyse Tomas Grubliauskis.
Šios netradicinės potyrių („experential“) tipo reklamos sėkmė parodė, kad užsakovai pasirengę investuoti į reklamą tokioje vietoje, kur klientai negali (ir nenori) jos ignoruoti.
„Captive Media“ interaktyvi sistema dabar veikia ne tik Kopenhagos, bet ir Niujorko, Seulo, Melburno, Maskvos, daugelio Didžiosios Britanijos ir Europos miestų baruose, viešbučiuose ar arenose, o pastaruoju metu tapo madinga juos įsirengti netgi biuruose.