Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Danone“ parduoda jogurtų prekės ženklą už 875 mln. JAV dolerių

Prancūzijos įmonė „Lactalis“ iš „Danone“ perka JAV ekologiškų jogurtų prekės ženklą „Stonyfield“, už kurį sumokės 875 mln. JAV dolerių – ši suma 20 kartų viršija šiuos produktus gaminančio padalinio EBITDA.
„Danone“ pakuotė  pakuotė iš bioplastiko, pavadinto „Ingeo“.
„Danone“ pakuotė pakuotė iš bioplastiko, pavadinto „Ingeo“. / .

„Stonyfield“ parduodamas dėl JAV reguliavimo institucijų reikalavimų, kurie turi būti įvykdyti, kad būtų pritarta „Danone“ ir JAV natūralių bei ekologiškų maisto produktų gamintojos „WhiteWave Foods“ sandoriui.

Tuo tarpu „Lactalis“ tikisi, kad šis sandoris, kurį šalys planuoja užbaigti trečiąjį ketvirtį, padės jai sustiprinti savo pozicijas JAV rinkoje.

Prancūzijos „Danone“ gamina pieno produktus, kūdikių maistą, geriamąjį vandenį ir specializuotus maisto produktus, kuriais prekiauja daugiau kaip 130 šalių. 2016 metais „Danone“ įplaukos visame pasaulyje smuko 2,1 proc. iki 21,9 mlrd. eurų.

Prekės ženklas „Stonyfield“ buvo sukurtas 1983 metais ir tapo vienu iš JAV ekologiškų produktų rinkos pradininkų. 2001 metais „Danone“ įsigijo šios įmonės akcijų paketą, o 2004 metais perėmė visą jos kontrolę. 2016 metais „Stonyfield“ įplaukos sudarė apie 370 mln. JAV dolerių.

1933 metais įkurta „Lactalis“ priklauso prancūzų milijardierių Besnier (Besnjė) šeimai. Jos akcijomis nėra prekiaujama biržoje.

Įmonė laikoma didžiausia pasaulyje sūrių gamintoja ir viena pieno produktų rinkos lyderių. Įmonei 43 pasaulio šalyse priklauso 230 gamyklų, kuriose gaminami pieno produktai su „Parmalat“, „President“, „Bridel“, „Valmont“, „Lactel“ ir kitais prekių ženklais. „Lactalis“ metinė apyvarta viršija 17 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?