Danų startuolis „Podimo“ užsitikrino papildomą 58,6 mln. Eur finansavimą

Vilniuje technologijų plėtros padalinį turinti pasaulinė podkastų ir garso knygų platforma „Podimo“ užsitikrino papildomą B etapo finansavimą – 58,6 mln. eurų. Šią sumą investuotojai skyrė įvertinę veiklos rezultatus: per metus bendrovė išaugino paslaugos prenumeratorių skaičių 5 kartus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Podimo“
„Podimo“ / Bendrovės nuotr.

„Lietuvoje toliau samdysime talentus, kurie vystys sparčiausiai augančią Europos podkastų ir audioknygų platformą, kurdami ir plėtodami inovatyvų srautinio duomenų siuntimo (streaming) sprendimą. Mums reikės dvigubai didesnių mobiliųjų sprendimų, „back-end“, „front-end“ ir QA inžinierių pajėgumų nei turime šiandien – dešimčių gabių žmonių, kurie kurs naujus techninius sprendimus“, – apie planus Lietuvoje kalbėjo „Podimo“ technologijų vadovas Tomas Šereikis.

Investicijas bendrovė skirs ne tik produkto vystymui, bet ir plėtrai į naujas rinkas, turinio kūrimui bei paslaugos tobulinimui. „Podimo“ platforma, suteikianti turinio kūrėjams ir podkastų autoriams tvarų būdą užsidirbti iš kūrybos, šiuo metu prieinama Danijos, Vokietijos, Ispanijos, Norvegijos, Olandijos, Suomijos ir Lotynų Amerikos šalių gyventojams.

Žinomas Danijos investuotojas ir „Podimo“ įkūrėjas Morten Strunge pabrėžia, kad skirtas finansavimas siunčia aiškų signalą, jog bendrovės pasirinktas veiklos būdas sėkmingai veikia. Organizacija tuo pat metu didina prenumeratorių skaičių esamose rinkose, žengia į naujas rinkas ir plečia išskirtinio audio turinio pasirinkimą. „Žinant dabartinę ekonominę situaciją labai svarbu parodyti ir įmonės finansų tvarumą. Todėl esame patenkinti matydami, kad pirmoji mūsų rinka jau po 3 metų nuo veiklos pradžios tapo pelninga, o daugelis kitų žengia ta pačia kryptimi“, – kalbėjo M.Strunge.

Jis įsitikinęs, kad „Podimo“ paslaugos savybės, tokios kaip įžangų praleidimas vienu paspaudimu, personalizuotos turinio rekomendacijos, pilnos trukmės podcastų ir laidų video versijos, intuityvus dizainas ir kitos išskiria šią platformą iš visų konkurentų. Didelė „Podimo“ stiprybė – ir unikalus turinys: čia yra daugiau kaip 1000 tinklalaidžių bei audioknygų iš tokių turinio kūrėjų kaip „iHeartMedia“, „Disney“, „Wondery“, „Paramount Network“, rašytojų Jo Nesbø ir Sebastian Fitzek. Platforma taip pat palaiko bei publikuoja nepriklausomą tiriamąją žurnalistiką ir jos atstovus. „Podimo“ turinio kūrėjams išdalina 50 proc. prenumeratos mokesčio, kurį moka vartotojai.

Be pastarosios investicijos, nuo veiklos pradžios „Podimo“ buvo pritraukusi 100 mln. Eur finansavimo. Lietuvoje bendrovė minima kaip viena iš 10 didžiausius atlyginimus Vilniuje mokančių technologinių bendrovių, čia įsikūrusio „Podimo“ technologijų padalinio atlygio mediana liepą buvo 6,1 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų