„Džiaugiamės pritraukę planuotą investiciją, kuri padės mums pradėti paslaugos pardavimus užsienio rinkose bei toliau vystyti produktą“, – sako „Melp“ vadovas ir bendraįkūrėjas Juozas Sargūnas. „70 Ventures“ komanda garsėja savo patirtimi su B2B rinkai dirbančiais startuoliais, tai mums pravers siūlant paslaugą užsienyje, kur matome sparčiai augantį poreikį talentų pritraukimui ir stiprėjančią darbuotojų naudų įtaką šiame procese“.
„Jau nuo kitų metų pradžios verslo klientams bus suteiktas ir prekyvietės (marketplace) funkcionalumas, kai naudojant asmeninį biudžetą darbuotojas gali savarankiškai įsigyti prekes ir paslaugas. Pirmieji Baltijos šalyse pristatėme galimybę rinktis savo norimas naudas, dabar pridėsime ir lankstumą jas įsigyjant“, – teigia J.Sargūnas.
„Darbuotojų svarba darbdaviams didėja kasdien, todėl pasaulyje matome augančias investicijas į HR-Tech tipo kompanijas. Rinkoje susidarė galimybė darbuotojų naudų valdymo platformoms, kurią laiku įžvelgė ir vysto stipri „Melp“ komanda, o mes investuojame į ambicingus verslo kūrėjus su globaliu augimo potencialu“, – komentuoja fondo „70 Ventures“ vadovaujantysis partneris Per Moller.
Iki šiol startuolis „Melp“ buvo pritraukęs 540 000 eurų investicijų iš įmonės įkūrėjų, konsultantų bei darbuotojų komandos. Pirminė investicija buvo panaudota HR platformos įmonėms bei programėlės kūrimui, o spalio mėnesį produktas jau pristatytas rinkai. „Melp“ sistemoje žmogiškųjų išteklių specialistai gali patogiai kurti, grupuoti ir priskirti papildomas naudas darbuotojams (employee benefits), komunikuoti jas savo komandoms pasirinkta kalba, automatiškai gauti darbuotojų naudų ataskaitas. Darbuotojai turimoje programėlėje aiškiai mato savo turimą naudų paketą bei aiškias vertes, gali rinktis norimas naudas, gauna papildomą informaciją apie taisykles bei sąlygas.