Bent jau taip parodė valdomų biurų platformos „Kitt“ atlikta apklausa, kurios metu buvo apklausta 1 500 biuro darbuotojų, siekiant išsiaiškinti, ko jie ieško darbo vietoje po pandemijos.
Jos rezultatai rodo, kad šiek tiek mažiau nei pusė (46 proc.) respondentų nori lankstesnių darbo valandų, o tai nestebina, nes daugelis iš mūsų yra įpratę turėti daugiau laisvo laiko, kuriuo galėtų mėgautis, pavyzdžiui, važiuodami į darbą.
Sąraše taip pat yra laisvalaikio apranga – 29 proc. respondentų teigia, kad nori galimybės rengtis taip, kaip nori.
O 25 proc. respondentų pageidauja treniruoklių, 13 proc. – miego kapsulių, o kas penktas (19 proc.) – reguliaraus dienos miego ir galimybės darbo metu įsijungti televizorių.
Privačios zonos žindymui buvo 10 proc. apklaustųjų prioritetas, o tai reiškia, kad tėvai taip pat gali norėti dažniau atsivesti vaikus į darbą.
„Pandemija visiškai pakeitė darbo pasaulį. Nykstant ribai tarp namų ir biuro, žmonės ieško įmonės, kuri suteiktų jiems erdvę, atspindinčią naujus darbo būdus ir atkartojančią įvairius namų patogumus“, – pastebi viena iš „Kitt“ įkūrėjų ir operacijų vadovė Lucy Minton.
Pasak jos, norėdamos išlikti lyderės, įmonės turi kūrybiškai mąstyti apie tai, kokių smagių ir prasmingų biuro privalumų pasiūlyti savo darbuotojams.
Populiarus būdas, kuriuo įmonės skatina darbuotojų įsitraukimą, – įrengti poilsio erdves su „svetainės stiliaus“ dizainu, skirtas bendriems užsiėmimams, kurie suartina komandas.
Vadovai taip pat gali apsvarstyti galimybę sukurti vaikams ir gyvūnams draugiškas erdves.
Galiausiai, norint pagerinti darbuotojų patirtį ir įsitraukimą, svarbiausia, kad darbdaviai pripažintų ir suprastų, jog tai, kas darbuotojams galbūt nebuvo svarbu prieš pandemiją, dabar gali būti svarbu. Taigi, biurai privalo prisitaikyti.