Darius Mockus „Verslo žinioms“ pripažino, kad derybos su „Swedbank“ vyko jau 3–4 metus ir per tą laiką teisininkai išsiaiškino, kad sandoris neturėtų prieštarauti rinkos koncentraciją reglamentuojantiems teisės aktams.
„Jei klausiate, kodėl perkame „Alitą“, atsakymas paprastas – paprastai kiekvienas verslas siekia plėstis, auginti savo produktų asortimentą, plėstis geografiškai, tad tą darome ir mes. Šiuo atveju kaip tik sustiprėsime putojančio vyno segmente“, – sako D.Mockus, daugiausia galimybių „Alitai“ matąs plėsti eksportą į užsienį, nes vietinėje rinkoje šis prekės ženklas esą ir taip jau stiprus, todėl prekės ženklas bus išlaikomas.
„Pokyčių bus ir daugiau – tai papildomas pajėgumas, platinimo, pardavimų, rinkodaros, finansiniai, geografiniai pokyčiai“, – dienraščiui sakė D.Mockus ir žadėjo, kad geriausi specialistai ir vadovai darbo vietas „Alitos“ grupėje išlaikys, nes per pastaruosius 1,5 metų įmonė pastebimai pagerino rodiklius.