Didžiausios Europoje pigių skrydžių bendrovės vadovas Michaelas O`Leary spaudos konferencijoje aiškino, kad klientams nebereikės stumdytis naujuose „Boeing“ lėktuvuose, kuriais bendrovė planuoja skraidinti daugiau keleivių. Tačiau portalas pastebi, kad lėktuvo matmenys – tokie pat.
Tačiau „The Independent“ pažymi, kad siekiant padidinti keleivių skaičių „Boeing“ lėktuvuose, bendrovė juose turėjo įrengti papildomus avarinius išėjimus, o tai sumažina erdvę orlaivyje.
Orlaiviu „Boeing 737 MAX 200“ gali skristi iki 200 žmonių, M.O`Leary žodžiais, jame skris viso labo 197 keleiviai. Jeigu juo skristų visi 200 keleivių, jame privalėtų skristi papildomas įgulos narys, o tai padidintų kaštus.
Tačiau „The Independent“ pažymi, kad siekdama padidinti keleivių skaičių „Boeing“ lėktuvuose, bendrovė juose turėjo įrengti papildomus avarinius išėjimus, o tai sumažintų erdvę orlaivyje.
„Ryanair“ atstovai atrėžia, kad vietos padaugės, nes bus perkelti salono gale esantys tualetai.
Pagrindinė priežastis, kodėl „Ryanair“ perka papildomų orlaivių – bendrovė siekia keleivių skaičių padidinti nuo 82 iki 150 mln. per metus.
Apskaičiuota, kad 8 papildomos kėdės lėktuvuose kompanijai leis uždirbti papildomą milijoną dolerių per metus.