Daugiau nei šimtas kosmetika prekiaujančių įmonių sulaukė įspėjimų: užkliuvo teiginiai apie naudą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) per pastaruosius metus patikrino daugiau nei 3 tūkst. reklamų, siekdama užtikrinti, kad vartotojams teikiama informacija būtų teisinga ir neklaidinanti. Daugiau nei 100 verslo subjektų pateiktos rekomendacijos dėl skleidžiamos kosmetikos gaminių – kremų, serumų ir kitų produktų – reklamos.  
Veido kremas
Veido kremas / 123RF.com nuotr.

 Patikrinimas atskleidė, kad dalis kosmetikos produktų reklamos galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų, ypač susijusių su teiginiais apie produktų veiksmingumą ar poveikį.

Pastebėta, jog bendrovės dažnai naudoja tokius teiginius kaip „priešuždegiminis”, „jaunina“, „stabdo senėjimo procesus“, „mažina raukšles“, „be parabenų“ ir pan.  

 VVTAT primena, kad pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą ir ES reglamentus, kosmetikos reklama turi būti aiški, teisinga ir pagrįsta moksliniais įrodymais. Kosmetikos reklamoje draudžiami teiginiai apie produktų gydomąsias savybes.  

 VVTAT ragina visus kosmetikos gamintojus bei platintojus atsakingai vertinti reklamoje pateikiamą informaciją ir užtikrinti, kad ji nepažeistų vartotojų teisių. Tai apima ne tik reklaminių teiginių pagrįstumą, bet ir reikalavimą vengti vartotojus klaidinančios informacijos apie produktų sudėtį, poveikį ar naudą.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai