Patikrinimas atskleidė, kad dalis kosmetikos produktų reklamos galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų, ypač susijusių su teiginiais apie produktų veiksmingumą ar poveikį.
Pastebėta, jog bendrovės dažnai naudoja tokius teiginius kaip „priešuždegiminis”, „jaunina“, „stabdo senėjimo procesus“, „mažina raukšles“, „be parabenų“ ir pan.
VVTAT primena, kad pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą ir ES reglamentus, kosmetikos reklama turi būti aiški, teisinga ir pagrįsta moksliniais įrodymais. Kosmetikos reklamoje draudžiami teiginiai apie produktų gydomąsias savybes.
VVTAT ragina visus kosmetikos gamintojus bei platintojus atsakingai vertinti reklamoje pateikiamą informaciją ir užtikrinti, kad ji nepažeistų vartotojų teisių. Tai apima ne tik reklaminių teiginių pagrįstumą, bet ir reikalavimą vengti vartotojus klaidinančios informacijos apie produktų sudėtį, poveikį ar naudą.