Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Daumantų“ pomidorų padažas „Tradicinis“ neužleidžia vietos pirkėjų krepšelyje

Prieš ketverius metus į populiariausių prekių viršūnę išsiveržęs „Daumantų“ pomidorų padažas „Tradicinis“ neužleidžia lyderio pozicijų ir iki šiol yra pamėgtų ir perkamiausių prekių krepšelyje. Vartotojų pripažinimą pelnęs padažas nugalėtoju paskelbtas įvertinus vartojimą atspindinčius duomenis – keturių didžiausių prekybos tinklų pardavimų rezultatus 66 prekių kategorijose.
„Daumantų“ pomidorų padažas „Tradicinis“ apdovanojimą pelnė jau ketvirtus metus iš eilės. Nuo pripažinimo „Populiariausia preke“ iš fabriko iškeliavo  6 mln. 462 tūkstančiai 882 indeliai vartotojų pamėgto padažo.
„Daumantų“ pomidorų padažas „Tradicinis“ apdovanojimą pelnė jau ketvirtus metus iš eilės. Nuo pripažinimo „Populiariausia preke“ iš fabriko iškeliavo 6 mln. 462 tūkstančiai 882 indeliai vartotojų pamėgto padažo. / „Daumantų“ nuotr.

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos rengiamame „Populiariausios prekės 2012“ konkurse „Daumantų“ pomidorų padažas „Tradicinis“ tapo nugalėtoju pomidorų padažų kategorijoje. Vartotojai mėgsta šį gaminį, pasitiki „Daumantų“ pagardų gamintojais ir parduotuvių lentynose mielai renkasi lietuvišką produktą.

Pasitikėjimą pelno kokybiški produktai

„Mums malonu, kad pirkėjai palankiai vertina ir renkasi mūsų pomidorų padažą. Gerbdami jų pasirinkimą ir lojalumą nesinaudojame populiariausios prekės vardu ir nedidiname šio produkto kainos“, ─ sako lietuviško kapitalo bendrovės vadovas Saulius Grinkevičius. Tačiau ne medaliai daro padažą skanų ir mėgstamą. „Daumantų“ pagardų gamintojai daug dėmesio skiria ne tik produktų skoniui, bet ir jų kokybei bei maisto saugai. Gamintojai nuolat tobulina pagardų receptūras, kuria naujus pagardus ir daug dėmesio skiria maisto saugai. 2012 metais bendrovė už sveikatai palankių ir ekologiškų produktų gamybą bei dėmesį produktų kokybei ir maisto saugai pripažinta „Inovatyviausia įmone“ Lietuvoje.

Sėkmę garantuojantis ingredientas

Originalios populiariausio pomidorų padažo „Daumantų tradicinis“ receptūros kūrėjas yra UAB „Vesiga„ inovacijų ir kokybės technologas Algis Kairys. Pasak pagardų kūrėjo, svarbiausia gaminant pagardus paisyti geriausių padažų gaminimo tradicijų, išsaugoti kuo natūralesnį pomidorų skonį, kvapą, spalvą. Jau dvidešimtmetį naujus pagardus kuriantis technologas sako, kad reikia mylėti patį kūrybos ir gamybos procesą. Nes nuo produkto sugalvojimo, pirmos išvirtos partijos iki pelnytos pirkėjų pagarbos ─ ilgas kelias, kuris kartais užtrunka net kelerius metus. Ir nė viename etape negalima nusivilti. „Tikėjimas produkto sėkme – vienas iš svarbiausių ingredientų, kurio niekada nerasite ant etiketės“, ─ sako Algis Kairys.

Daumantų nuotr./Daumantų pagardų kūrėjas, technologas inovacijoms ir kokybei Algis Kairys sako, kad svarbiausia mylėti tai, ką darai ir tikėti sėkme.
„Daumantų“ nuotr./„Daumantų“ pagardų kūrėjas, technologas inovacijoms ir kokybei Algis Kairys sako, kad svarbiausia mylėti tai, ką darai ir tikėti sėkme.

Produkto įvertinimai

Pomidorų padažas „Tradicinis“ į rinką iškeliavo 2000 metais. Po trijų metų buvo apdovanotas konkurse „Lietuvos Metų gaminys 2003“. 2010 metais Lietuvos prekybos įmonių asociacijos  konkurse pirmą kartą buvo paskelbtas „Populiariausia preke 2009”. Tokios pačios sėkmės pomidorų padažas sulaukia jau ketvirtus metus iš eilės. Iš viso per metus pagaminama daugiau kaip 750 tonų „Tradicinio“ pomidorų padažo. 100 gramų „Daumantų tradicinio“ padažo pagaminti sunaudojama 1,48 kg pomidorų. Per ketverius metus „Daumantų“ pagardų gamintojai pagamino 6 mln. 462 tūkstančius 882 indelius (500 gramų) pomidorų padažo „Tradicinis“.

Produktas eksportuojamas ir į Didžiąją Britaniją. „Daumantų“ padažas „Tradicinis“ idealiai tinka įvairių patiekalų gardinimui, karštų padažų gaminimui, mėsos ir daržovių troškinių bei sriubų skaninimui.

Vertina lietuviškas prekes

Litexpo konferencijų centre vykusioje konkurso apdovanojimų ceremonijoje paaiškėjo, kad  populiariausios maisto prekės Lietuvoje yra lietuviški maisto produktai, tuo tarpu pirkdami higienos prekes ir alkoholį, gyventojai dažniau renkasi užsienio gamintojų produkciją. Iš viso populiariausių prekių krepšelyje yra 43 maisto prekės, iš kurių net 29 yra lietuviškos. Šiemet konkurso dalyviai iš viso buvo suskirstyti į 66 kategorijas, kurių nugalėtojai išrinkti pagal tai, kiek kokių prekių buvo parduota 2012 metais mažmeninės prekybos tinkluose: „Maxima LT”, „Rimi Lietuva”, „Palink” ir „Norfos mažmena”.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos