„Deep Tech“ startuolis „Inveniam“ šiemet Lietuvoje planuoja įdarbinti dešimtis žmonių

Kitu Lietuvos vienaragiu tapti užsibrėžęs startuolis „Inveniam“ šiemet gavo ypatingos svarbos „Deep Tech“ apdovanojimus ir kviečia prie komandos prisijungti dar daugiau specialistų, rašoma „Inveniam“ pranešime spaudai.
Verslo planavimas
Verslo planavimas / 123rf.com nuotr.

Vertina lietuvių darbo kultūrą

Šiemet įmonė Lietuvoje ketina įdarbinti 12 žmonių, kitais metais – jau 80. Ieškoma programinės įrangos kūrėjų, skaitmeninės rinkodaros specialistų, turinio strategų ir ekspertų, klientų gerovės specialistų, verslo kūrėjų. Nors „Inveniam“ įkūrėjas Ahmedas Ghorbalis – ne lietuvis, jis sako, kad vertina mūsų šalies darbuotojų darbo etiką bei vertybes – atkaklumą ir kūrybiškumą, kurios labai artimos jam pačiam ir visos įmonės vertybėms. Startuolis siekia pritraukti geriausius savo sričių specialistus ir kartu siekti dar didesnių tikslų Lietuvos AI sektoriuje.

Ieškoti darbuotojų ir plėtoti verslą mūsų šalyje A.Ghorbalį paskatino šeima. Patikrinęs Lietuvos rinką bei joje dirbančius specialistus, įmonės vadovas rado būdą suderinti tėvystę su verslo plėtra:

„Į Lietuvą atvykau kurti šeimos, bandydamas plėtoti verslą nuotoliniu būdu. Turiu 3 metų vaiką ir jis yra mano gyvenimo prioritetas. Kad plėsčiau savo įmonę ir galėčiau bendrauti su vaiku – atlikti sunkiausią visų laikų darbą – būti tėvu, perkėliau komandas į Lietuvą. Norėjau mažiau keliauti, kartu susitelkti ir į sūnų, ir į įmonės plėtrą. Nesigailiu šio sprendimo, lietuviai pateisina mano lūkesčius“.

Skirti svarbūs įvertinimai

Inžinerinė įmonė „Bouygues Group“ suteikė startuoliui geriausio metų inovacijų partnerio apdovanojimą. Pasak A.Ghorbal, geriausio inovacijų partnerio įvertinimas reiškia, kad įmonė – stipresnė už kitus startuolius, į kuriuos investavo ši grupė. Šis apdovanojimas rodo, kad „Inveniam“ svarbi visam grupės sektoriui, žiniasklaidai, statyboms, telekomunikacijoms, transportui bei energetikai.

Lietuvos dirbtinio intelekto (AI) asociacijos organizuotame AI hakatone „Inveniam“ taip pat buvo apdovanota. Tai – itin svarbus pripažinimą rodantis įvertinimas trečiąjį kartą Lietuvoje vykstančiame renginyje. Jo metu susitinka AI sektoriaus atstovai, dalinasi idėjomis, susipažįsta su kolegomis, konkurentais bei naujais startuoliais.

Emocijų AI arba sentimentų analizės rungtyje „Inveniam“ komanda pirmąja vieta pasidalino su kita komanda. Emocijų AI – natūralios kalbos apdorojimo, teksto analizės ir kompiuterinės lingvistikos naudojimas emocinėms būsenoms ir subjektyviai informacijai nustatyti, išgauti, kiekybiškai įvertinti bei ištirti.

Antroje rungtyje „Inveniam“ komanda ženkliai aplenkė kitus dalyvius ir užtikrintai užėmė pirmąją vietą. Jos metu reikėjo atlikti produkto aprašymo analizę ir pasitelkus AI numatyti, ar konkretus teiginys apie sveikatingumą, produkto aprašyme yra teisingas, ar ne.

Ateities planai – grandioziniai

„Inveniam“ teikia paslaugas telekomunikacijų ir energetikos srityse. Pasak įmonės vadovo, aiškiai matoma galimybė jai tapti kitu technologijų vienaragiu Lietuvoje. Lyginant 2022–2023 metų pirmuosius ketvirčius, įmonė padidino savo pelną 800 proc. Per tą patį laikotarpį kitais metais numatoma pelną auginti 600 proc. Tai padaryti siekiama organiškai, nepritraukiant finansavimo iš išorės. Šiuo metu įmonė vertinama 20 mln. eurų.

„Inveniam“ transformuoja telekomunikacijų ir kitas pasyvios infrastruktūros pramonės šakas, naudodama tiksliausią „Visual Automation AI“ sprendimą rinkoje. INVENIAM API – varomas dirbtinio intelekto variklis neapdorotus duomenis paverčia įžvalgomis, kurios padidina lauko veiklos efektyvumą, taupo įmonės išteklius, padidina saugumą ir mažina žalą aplinkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis