Dėl išaugusios paklausos Rytų Europoje ir Pietų Amerikoje išaugo „Henkel“ pelnas

Vokietijos buitinės chemijos gamintoja „Henkel“ antrąjį ketvirtį užbaigė su didesniu pelnu.
„Henkel“
„Henkel“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pelnas augo 18 proc. iki 521 mln. eurų, o pardavimai padidėjo 2,4 proc. iki 4,7 mlrd. eurų.

Pasak įmonės, geresnius rezultatus lėmė didesnė paklausa Rytų Europoje ir Pietų Amerikoje.

Valymo ir plovimo priemonių padalinio pardavimai išaugo 4,3 proc., grožio priežiūros padalinio – 1,9 proc., klijų padalinio – 1,7 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis