Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dėl lustų trūkumo „Apple“ greičiausiai teks mažinti gamybos apimtis

„Apple“ greičiausiai nepasieks savo naujojo išmaniojo telefono „iPhone“ gamybos tikslų artėjant šventiniam sezonui, o tam sutrukdys pasaulinis mikroschemų stygius, pranešė žiniasklaida.
„iPhone 13“ pristatymas „Apple shop“ salonuose Vilniuje ir Kaune
Mobilusis telefonas / TOPO centro nuotr.
Temos: 2 „Apple“ Verslas

Įmonė planavo iki metų pabaigos pagaminti 90 mln. „iPhone 13“, tačiau bus priversta tenkintis 80 mln. gamybos apimtimis, kadangi tiekėjos „Broadcom“ ir „Texas Instruments“ nespėja tenkinti paklausos, pranešė „Bloomberg News“, remdamasi šaltiniais, susipažinusiais su šiuo klausimu ir prašiusiais neskelbti jų tapatybės.

Praėjusį mėnesį „Apple“ pristatė naują „iPhone“ liniją iš keturių naujų modelių, tarp kurių yra „iPhone 13 Mini“, kainuojantis nuo 700 JAV dolerių, bei „iPhone 13 Pro Max“, kainuojantis 1 100 JAV dolerių.

„Manome, kad bendra paklausa visame pasaulyje yra stipri“, – pažymėjo „Wedbush Securities“ analitikas Danielis Ivesas (Danielis Aivesas), pabrėždamas didelę paklausą Kinijoje ir ypač JAV.

„Artėjant šventiniams sezonui, „Apple“ greičiausiai pritrūks daugiau nei 5 mln. „iPhone 13“, jei vartotojų paklausa neslops“, – pridūrė jis.

Vykdomasis direktorius Timas Cookas liepos pabaigoje paskelbtoje ketvirčio pajamų ataskaitoje įspėjo, kad tiekimo grandinių kliūtys turės dar didesnį poveikį einamajam ketvirčiui nei per ankstesnius tris mėnesius.

Jis atkreipė dėmesį, jog mikroschemų stygius paveikė visas pramonės šakas, ne tik „Apple“, o jį sukėlė žymiai didesnė nei tikėtasi paklausa.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?