„Oro sąlygos šiomis dienomis kelia iššūkių mūsų veikloje. Tai ypač aktualu kaimiškose teritorijose, kur mūsų klientus aptarnauja automobilius vairuojantys laiškininkai. Jiems darbą pradedant anksti ryte, rajoniniai ar savivaldybių vietinės reikšmės keliai vis dar būna nenuvalyti.
Todėl apylinkių aptarnavimas užtrunka ilgiau, pasitaiko, jog į kai kurias jų tą dieną iš vis neturime galimybės nuvykti. Šiuo metu prenumeratos pristatymas yra mūsų prioritetas, darome viską, kad leidinius pristatytume jų išleidimo dieną, tačiau gali pasitaikyti atvejų, kai spauda gavėjus pasieks kiek vėliau nei įprasta ar kitą dieną“, – sako Lietuvos pašto klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Ji priduria, kad papildomų sunkumų kelia ir pandemija. Pastarąją savaitę išaugus bendrai Covid-19 atvejų statistikai šalyje, sergančių skaičius kyla ir įmonės viduje, kartu didėja ir darbuotojų, kurie yra izoliacijoje, skaičius. Šiuo metu tokių darbuotojų yra beveik 300, o tai yra 7 proc. visų įmonės darbuotojų.
„Atsižvelgdami į situaciją darome viską, kad užtikrintume sklandų paslaugų teikimą – keičiame darbo grafikus, ieškome naujų darbuotojų, darbuotojai pavaduoja vieni kitus, tačiau nepaisant šių pastangų, galimi laikini kai kurių pašto paslaugų vėlavimai. Visą pandemijos laikotarpį, kaip valstybei strategiškai svarbi įmonė, dirbame ir užtikriname pašto paslaugų prieinamumą Lietuvos gyventojams. Ne išimtis ir dabartinė situacija – darome viską, kad klientai pajustų kuo mažiau nepatogumų. Esame dėkingi kiekvienam už kantrybę ir supratingumą“, – sako D. Žebrauskaitė.