Dėl plėtros Lenkijoje ir e-komercijos „Maxima Grupės“ pajamos augo 6,5 proc.

„Maxima Grupės“ konsoliduotosios pajamos per pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 6,5 proc., toliau augant pajamoms visose šalyse ir Lenkijoje startavus elektroninei maisto ir kasdienių prekių parduotuvei „Barbora“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Maxima Grupė“
„Maxima Grupė“ / Bendrovės nuotr.

„Maxima Grupės“ konsoliduotosios pajamos augo 6,5 proc. ir pasiekė 2,18 mlrd. eurų. Konsoliduotosios palyginamos tų pačių parduotuvių mažmeninės prekybos pajamos (angl. like-for-like – LFL) augo 2,3 proc. (2,5 proc. skaičiuojant pastoviu valiutos kursu). Nepaisant, kad su COVID-19 susiję veiklos ribojimai vis dar daro neigiamą įtaką pardavimų rezultatams, visų šalių LFL buvo teigiamas.

Baltijos šalyse pajamos augo 5,7 proc. Visos Baltijos šalys demonstravo teigiamą LFL: Lietuvos LFL augo 3,5 proc., Estijos – 1,6 proc., o Latvijos – 0,2 proc. Latvijos LFL veikė tebesitęsiantys griežti dėl COVID-19 taikomi apribojimai.

Pirmąjį 2021 m. pusmetį „Maxima Grupė“ tęsė naujų parduotuvių atidarymą Lenkijoje ir sugebėjo reikšmingai padidinti pajamas: Lenkijoje pajamos augo 8,3 proc. (11,4 proc. skaičiuojant pastoviu valiutos kursu). Bulgarijoje ženkliam 8,9 proc. pajamų augimui daugiausiai įtakos turėjo per paskutinius dvylika mėnesių atidarytos naujos parduotuvės. LFL pajamų augimas išliko solidus abejose šalyse: Lenkijoje – 2,5 proc. (3,7 proc. skaičiuojant pastoviu valiutos kursu), Bulgarijoje – 2,1 proc.

Per pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Maxima Grupės“ pardavimų pajamos per elektroninės prekybos kanalą išaugo 71,3 proc. Tam daugiausiai įtakos turėjo elektroninės parduotuvės „Barbora“ pajamų augimas Baltijos šalyse. Pirmąjį 2021 m. pusmetį „Barbora” pradėjo veiklą Lenkijos sostinėje Varšuvoje. Antrąjį 2021 m. pusmetį veiklos plėtra Lenkijoje buvo tęsiama įžengiant į dar keturis miestus – Gdanską, Gdynę, Sopotą ir Lodzę.

„Maxima Grupės“ pusmečio, pasibaigusio 2021 m. birželio 30 d., konsoliduotoji EBITDA padidėjo 12 mln. eurų, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ir siekė 175 mln. eurų. Nepaisant patiriamų sąnaudų dėl besitęsiančios pandemijos ir padidėjusios mokesčių naštos dėl Lenkijoje įvesto mažmeninės prekybos mokesčio, konsoliduotoji EBITDA marža išliko ta pati – 8 proc. Stabili EBITDA marža buvo pasiekta sutelkiant dėmesį į išlaidų optimizavimą.

Kapitalinių investicijų lygis pirmąjį 2021 m. pusmetį siekė 32 mln. eurų (palyginus su 47 mln. eurų 2020 m. tuo pačiu laikotarpiu). Pagrindinės investicijos buvo atliktos Lenkijoje, kurių rezultatas – atidarytos 26 naujos parduotuvės.

Artimiausioje ateityje „Maxima Grupė“ ir toliau savo dėmesį koncentruos į Lenkijos rinką. Planuojama, kad Grupės pajamos Lenkijoje sudarys vis didesnę „Maxima grupės“ konsoliduotųjų pajamų dalį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis