„Neigiamas pagrindinių elementų, įskaitant elektroniką ir elektromechaninius komponentus, sąnaudų infliacijos poveikis, taip pat brangstančios žaliavos daro vis didesnį poveikį“, – sakoma „Continental“ pranešime.
Bendrovė skaičiuoja, kad jos pardavimai šiais metais sieks nuo 32,5 mlrd. iki 33,5 mlrd. eurų, o ne 33,5–34,5 mlrd. eurų, kaip skaičiuota anksčiau.
Grupės teigimu, „Continental“ veiklos marža (pakoreguotas EBIT) sudarys 5,2–5,6 procento.
Dėl pandemijos sukeltų sukrėtimų visame pasaulyje trūksta įvairių prekių, pradedant mediena ir baigiant puslaidininkiais ir plastiku, ir tai riboja gamybą daugumoje sektorių.
Vokietijos automobilių sektorius ypač nukentėjo dėl kompiuterinių lustų stygiaus, o dalis gamintojų net buvo priverstos pristabdyti gamybą.
Europoje naujų automobilių pardavimai rugsėjo mėnesį nukrito iki žemiausio lygio nuo 1995 metų, praėjusią savaitę pranešė Europos automobilių gamintojų asociacija.
„Continental“ pardavimai trečiąjį ketvirtį, paūmėjus tiekimo krizei, sumažėjo 8,5 proc. iki 8 mlrd. eurų, rodo preliminarūs duomenys.