Britų grupė, kovo mėnesį ne itin sėkmingai debiutavusi biržoje, teigė, kad grynieji nuostoliai sumažėjo iki 108,7 mln. svarų (127,7 mln. eurų), palyginti su 126,2 mln. svarų per pirmuosius šešis praėjusių metų mėnesius.
Nepaisant to, kad pajamos išaugo 82 proc. iki 922,5 mln. svarų, „Deliveroo“ išlaidos padidėjo, kadangi bendrovė buvo priversta samdyti daugiau daugiau darbuotojų.
Grupės įkūrėjas ir generalinis direktorius Willas Shu trečiadienio pareiškime apie pajamas teigė, kad nors maisto pristatymo paslaugos poreikis gali sumažėti sušvelnėjus ribojamosioms priemonėms, „Deliveroo“ „džiaugiasi dėl jos laukiančių galimybių“.
Jis pridūrė, kad net panaikinus apribojimus, „Deliveroo“ regi „stiprų augimą“ ateityje.
„Deliveroo“ paslaugos sparčiai išpopuliarėjo, tačiau bendrovė sulaukia klausimų dėl jos tvarumo, ypač po nesėkmingo debiuto Londono akcijų rinkoje.
„Deliveroo“ pradinis viešas akcijų siūlymas (IPO) buvo didžiausias Londono akcijų biržoje per pastarąjį dešimtmetį, o grupė buvo įvertinta 7,6 mlrd. svarų sterlingų.
Visgi pirmąją prekybos dieną akcijų kaina nukrito beveik trečdaliu nuo 3,9 svaro IPO kainos, nes investuotojai suabejojo „Deliveroo“ elgesiu su savarankiškai dirbančiais vairuotojais.
Paskelbus veiklos duomenis trečiadienį, „Deliveroo“ akcijos atpigo 3,7 proc., iki 3,5 svaro.
Pirmadienį akcijų vertę padidino pranešimas, kad varžovė iš Vokietijos „Delivery Hero“ įsigijo 5 proc. grupės akcijų.
„Deliveroo“ neseniai paskelbė apie planus pasitraukti iš Ispanijos, kai šalyje gegužę buvo patvirtinta darbo teisės reformą, pagal kurią vežėjai pripažįstami įmonės darbuotojais, o tai reiškia, kad jiems turi būti teikiamos socialinės garantijos, tokios kaip apmokamos atostogos ir nedarbingumo atostogos.