Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Delta“ pranešė ketvirtąjį ketvirtį vėl patyrusi nuostolių

Viena didžiausių JAV oro linijų bendrovių „Delta Air Lines“ 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį patyrė nuostolių dėl naujos koronaviruso bangos ir skrydžių atšaukimų, visgi bendrovės pajamos viršijo rinkos prognozes.
„Delta“
„Delta“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis vežėjos pranešimu spaudai, grynieji nuostoliai spalio–gruodžio mėnesiais siekė 407 mln. JAV dolerių, arba 0,64 JAV dolerio akcijai, palyginti su 1,1 mlrd. JAV dolerių, arba 1,71 JAV dolerio akcijai grynuoju pelnu per tą patį 2019 metų laikotarpį.

2021 metų antrasis ir trečiasis ketvirčiai bendrovei buvo pelningi.

Tuo tarpu ketvirtojo ketvirčio pakoreguotas pelnas buvo 22 centai vienai akcijai, nors „FactSet“ apklausti analitikai vidutiniškai tikėjosi 14 centų už akciją.

„Delta Air“ pajamos, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, sumažėjo 17 proc. iki 9,47 mlrd. JAV dolerių, tačiau viršijo prognozių konsensusą – 9,02 mlrd. JAV dolerių.

Skrydžių užimtumas sumažėjo nuo 86 iki 78 proc. (analitikai prognozavo 83,7 proc. rodiklį).

Dėl COVID-19 protrūkio amerikiečių oro linijų bendrovės nuo gruodžio 24 iki sausio 11 dienos buvo priverstos atšaukti daugiau nei 30 tūkst. skrydžių.

„Delta Air“ vykdomasis direktorius Edas Bastianas interviu „Dow Jones“ teigė, kad dėl omikron bendrovė prarado apie 75 mln. JAV dolerių, įskaitant prarastas pajamas dėl skrydžių atšaukimų.

„Tai buvo pats sunkiausias šventinis laikotarpis“, – pareiškė jis ir pridūrė besitikintis, kad blogiausia jau liko praeityje.

Ketvirtadienį preliminarios prekybos sesijos metu „Delta Air“ akcijų kainos pakilo 1,8 procento. Per pastarąjį mėnesį aviakompanijos kapitalizacija išaugo 13 proc. iki 26,4 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?