2023 11 10 /12:48

Dėmesio: „Swedbank“ klientai naudodamiesi programėle galėjo patirti nesklandumų

Penktadienį 15min sulaukė skaitytojų, „Swedbank“ klientų skundų, kad šie patiria sunkumų naudodamiesi banko programėle. Kad išties galėjo būti trikdžių joje 15min patvirtino ir šio banko atstovai.
Naujoji „Swedbank“ programėlė
„Swedbank“ programėlė / „Swedbank“ nuotr.

Į 15min kreipėsi Kotryna, sakydama, kad bandydama sumokėti už maisto prekių pristatymą, prisijungė prie „Swedbank“ programėlę ir išvydo ekrane užrašą: „Įvyko klaida“. Kurį laiką jokių veiksmų ji banko programėlėje nepavyko atlikti, tačiau vėliau prisijungus mokėjimą padaryti vis dėlto pavyko.

Banko atstovai patvirtina, kad jungiantis prie programėlės išties galima buvo susidurti su techniniais trikdžiais.

„Šiuo metu kai kurie klientai gali patirti techninių nesklandumų, naudojantis programėle. Interneto bankas veikia įprastai, visos paslaugos yra pasiekiamos“, – komentavo „Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė.

Dalis klientų sunkumų dėl prisijungimo prie „Swedbank“ tinklapio patyrė jau ketvirtadienį – sistema veikė, tačiau lėtai.

Ji atsiprašė už nesklandumus ir teigė, kad techninius nesklandumus siekiama pašalinti kuo greičiau.

Vėliau ji pranešė, kad 12.15 val. visi programėlės techniniai nesklandumai buvo pašalinti.

Šiuo metu visos paslaugos veikia įprastai ir yra pasiekiamos šio banko klientams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis