Į 15min kreipėsi Kotryna, sakydama, kad bandydama sumokėti už maisto prekių pristatymą, prisijungė prie „Swedbank“ programėlę ir išvydo ekrane užrašą: „Įvyko klaida“. Kurį laiką jokių veiksmų ji banko programėlėje nepavyko atlikti, tačiau vėliau prisijungus mokėjimą padaryti vis dėlto pavyko.
Banko atstovai patvirtina, kad jungiantis prie programėlės išties galima buvo susidurti su techniniais trikdžiais.
„Šiuo metu kai kurie klientai gali patirti techninių nesklandumų, naudojantis programėle. Interneto bankas veikia įprastai, visos paslaugos yra pasiekiamos“, – komentavo „Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė.
Dalis klientų sunkumų dėl prisijungimo prie „Swedbank“ tinklapio patyrė jau ketvirtadienį – sistema veikė, tačiau lėtai.
Ji atsiprašė už nesklandumus ir teigė, kad techninius nesklandumus siekiama pašalinti kuo greičiau.
Vėliau ji pranešė, kad 12.15 val. visi programėlės techniniai nesklandumai buvo pašalinti.
Šiuo metu visos paslaugos veikia įprastai ir yra pasiekiamos šio banko klientams.