Tačiau bendrovė vis dar dirbo nuostolingai – jos grynasis nuostolis siekė 3,605 mln. eurų – 2,8 proc. daugiau nei užpernai (3,507 mln. eurų), Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje teigia bendrovė.
„Tai yra dalis planuotų investicijų „Depo“ parduotuvių tinklui Lietuvoje sukurti. Nuostolius sudaro parduotuvių įrengimo išlaidos, išlaidos iki atidarymo ir veiklos pradžios išlaidos“, – rašoma metiniame pranešime.
2019 metų viduryje atidaryta „Depo“ parduotuvė Kaune. Investicijos pernai siekė 12 mln. eurų. Investuoti į tinklą numatoma ir šiemet.
„Įvertinusi 2019 metų veiklą „Depo DIY LT“ vadovybė mano, kad finansiniai metai buvo sėkmingi. Bendrovė nuolat stabiliai vystoti Lietuvos DIY (daryk pats) rinkos segmente“, – teigia įmonė.
2019-aisiais „Depo DIY LT“ pardavė prekių už 113,9 mln. eurų – 56,6 proc. daugiau nei 2018-aisiais (72,7 mln. eurų), o nuolaidų suteikė už beveik 15,3 mln. eurų – 58 proc. daugiau (9,7 mln. eurų). Suteiktų paslaugų pajamos praėjusiais metais buvo 398 tūkst. eurų – 82,4 proc. daugiau (218 tūkst. eurų).
Šiuo metu tinklas valdo penkias parduotuves Lietuvoje – dvi Vilniuje ir po vieną Kaune, Klaipėdoje bei Panevėžyje. 2019 metų pabaigoje jose dirbo 750 darbuotojų.
100 proc. įmonės akcijų valdo Latvijos „Depo DIY“, kurios patronuojanti bendrovė yra toje pačioje šalyje registruota „DMT Pluss“.