„Į Klaipėdos uostą turėtų ateiti nauja Ro-ro kompanija. Nuo tada, kai „Vlantana“ ir „Limarko“ buvo paleidę laivą „Mistralis“, vyravo štilis“, – užsiminė Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Kol sutartys nepasirašytos, A.Vaitkus teigė nenorintis rezultatų „burti kaip krepšinyje“, tačiau patikino, jog susidomėjimas labai didelis ir nauja kompanija paslaugas galėtų pasiūlyti dar iki vasaros. Keleiviams būtų siūlomos kelionės į Baltijos jūros uostus.
Bendrovės „Klaipėdos centrinis terminalas“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas 15min teigė, jog šiuo metu vysta intensyvios derybos su galbūt Klaipėdoje dirbsiančia kompanija ir plačiau detalių komentuoti negalintis.
„Svarbiausia, kad Klaipėdos uoste vietos yra, uostas gali priimti dar vieną Ro-ro kompaniją (ratuotas transporto priemones pervežančio laivo tipas, red. past.), tam turime ir fizinius, ir techninius pajėgumus, žmogiškąjį potencialą. Toje srityje dirbama, nagrinėjama, deramasi, daugiau informacijos šiai dienai paskelbti negalime, tačiau galiu patikinti, jog vietos Ro-ro ir Ro-ro Pax kompanijai, ypatingai keleivių segmentui, yra. Kalbėti apie konkrečias kompanijas dar ne laikas, nes tam tikri dalykai ir susitarimai yra neviešinami“, – sakė B.Petrauskas.
Šiuo metu iš Klaipėdos uosto keltais plukdo tik „DFDS Seaways“ kompanija, siūlanti reisus į Kylį (Vokietija) ir Karlshamną (Švedija).
Prieš porą metų naują Ro-ro keltų liniją bandomiesiems reisams buvo paleidusi bendrovė „Limarko“ kartu su viena didžiausių krovinių gabenimo įmonių „Vlantana“, valdančia daugiau nei 1 850 vilkikų.
Tuomet iš Suomijos buvo išsinuomotas laivas „Mistral“ ir atlikti keli bandomieji reisai į Liubeką. Šis reisas buvo konkurencingas „DFDS“ krypčiai į Kylį, mat šį uostą ir Liubeką skiria vos 90 km. Tačiau po bandomųjų reisų buvo nutarta šio projekto atsisakyti.