Didėjant konkurencijai, „Netflix“ nusprendė pabranginti prenumeratos planus

Didžiausia pasaulyje srautinės televizijos platforma „Netflix“ pirmą kartą nuo 2019 metų pradžios padidino savo populiariausių planų kainas, susidurdama su augančiu konkurentų skaičiumi, siūlančių pigesnes alternatyvas.
„Netflix“
„Netflix“ / Thibault Penin nuotr./ Unsplash nuotr.

Pasak bendrovės, standartinė mėnesinė prenumerata pabrangs nuo 12,99 JAV dolerio iki 13,99 JAV dolerio. Bazinio plano kaina išliks ta pati – 8,99 JAV dolerio per mėnesį, o „premium“ klasės prenumerata pabrangs nuo 15,99 JAV dolerio iki 17,99 JAV dolerio per mėnesį.

Naujiems abonentams naujosios kainos bus pradėtos taikyti iš karto, o esamiems abonentams tarifai bus padidinti per ateinančius du mėnesius.

2020 metų trečiąjį ketvirtį „Netflix“ užfiksavo staigų abonentų skaičiaus augimo sulėtėjimą didėjant konkurencijai rinkoje ir tebesitęsiant koronaviruso pandemijos poveikiui ekonomikai.

Bendrovė kainų padidėjimą aiškina originalių produktų kūrimo sąnaudomis.

„Mes peržiūrime savo kainodarą, kad galėtume ir toliau siūlyti platesnį televizijos laidų ir filmų pasirinkimą, kuriuo papildėme rudeninį asortimentą“, – sakoma bendrovės pranešime, kurį pacitavo „The Wall Street Journal“.

Praėjusią savaitę bendrovė pranešė, kad trečiąjį ketvirtį „Netflix“ mokamų abonentų skaičius padidėjo tik 2,2 mln., palyginti su 6,8 mln. prieš metus.

Per du ankstesnius šių metų ketvirčius abonentų skaičius augo po daugiau nei 10 mln., o iš viso prieaugis siekė 26 mln. – beveik tiek pat, kiek per visus 2019 metus. Įmonė planavo liepą-rugsėjį pritraukti 2,5 mln. klientų.

Paskutinį kartą „Netflix“ kainas pakėlė 2019 metų sausio mėnesį. Tuomet standartinis planas pabrango 2 JAV doleriais iki 12,99 JAV dolerio per mėnesį, o bazinio plano kaina padidėjo 1 JAV doleriu iki 8,99 JAV dolerio per mėnesį.

„Netflix“ kapitalizacija nuo šių metų pradžios išaugo 55,8 proc., o indeksas „S&P 500“ per tą laikotarpį ūgtelėjo 2,5 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų