Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Didėjant nuostoliams, „Uber“ žvalgosi į Indiją, Afriką ir Artimuosius Rytus

Investuotojams nerimaujant dėl augančių „Uber“ nuostolių ir akcijų kurso smukimo, pavėžėjimo paslaugų milžinė kreipia žvilgsnį į Indiją, Afriką ir Artimuosius Rytus ir tikisi, kad šios rinkos svariai prisidės prie būsimo jos verslo augimo.
„Uber“
„Uber“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Indija yra esminė būsimo „Uber“ augimo plano dalis... tai viena iš dešimties pagrindinių mūsų rinkų“, – pareiškė Delyje apsilankęs bendrovės vadovas Dara Khosrowshahi.

„Mūsų verslo pelningumo charakteristikos čia gerėja. Žvelgiant į „Uber“ augimą per kitus dešimt metų, jį ... lems Indija, Afrika ir Artimieji Rytai – labiau negu išsivysčiusios rinkos“, – pridūrė jis.

Siekdama mažinti nuostolius, „Uber“ jau pasitraukė iš kelių rinkų, įskaitant Kiniją ir Pietryčių Azijoje.

Indijos pavėžėjimo paslaugų rinkoje, kurios vertė, apytikriais skaičiavimais, siekia 7 mlrd. JAV dolerių per metus, bendrovei tenka konkuruoti su vietos varžove „Ola“.

Nuo gegužę surengto pradinio viešo akcijų platinimo (IPO) „Uber“ akcijų kursas krito maždaug 30 procentų. Antrąjį šių metų ketvirtį bendrovė patyrė 5,2 mlrd. JAV dolerių nuostolių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos