Didesnės išlaidos sumažino „Amazon“ pelną trečiąjį ketvirtį

„Amazon“ ketvirtadienį pranešė, kad jos pelnas trečiąjį šių metų ketvirtį sumažėjo iki 3,2 mlrd. JAV dolerių, nes pandemija, naujų darbuotojų samdymas ir produktų trūkumas didino išlaidas.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Amazon

Elektroninės prekybos milžinė pranešė, kad jos pardavimai išaugo iki 110,8 mlrd. JAV dolerių.

Pasaulinės tiekimo grandinės kliūtys ir lustų trūkumas pradėjo slėgti dideles įmones, net jei Jungtinėse Valstijose koronaviruso atvejų šuolis, kurį lėmė delta atmaina, paprastai būtų paskatinęs elektroninių mažmenininkų, tokių kaip „Amazon“, paslaugų paklausą.

„Visada sakydavome, kad kai susiduriame su pasirinkimu tarp optimizavimo siekiant trumpalaikio pelno ir to, kas geriausia klientams ilguoju laikotarpiu, pasirinksime pastarąjį variantą“, – teigė „Amazon“ vadovas Andy Jassy.

„Microsoft“, „Google“ valdanti „Alphabet“ ir į skandalą įsivėlusi „Facebook“ šią savaitę pranešė apie milžiniškus pelnus, nors „Twitter“ pranešė apie didelius nuostolius, susijusius su susitarimu su akcininkais.

Didžiosios technologijų įmonės susiduria su griežta antimonopolinių reguliavimo institucijų kontrole – ypač „Apple“, apskundusi svarbų JAV teismo sprendimą, kuris priverstų „iPhone“ gamintoją atlaisvinti savo internetinių programų rinkos gniaužtus,.

Visgi pandemija, kuri Jungtinėse Valstijose vėl sustiprėjo dėl delta atmainos, padidino internetinių paslaugų paklausą.

„Amazon“ atveju vis daugiau vartotojų naudojasi platforma norėdami įsigyti pačias įvairiausias prekes, o debesų kompiuterijos padalinys taip pat plėtėsi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų