„Hyundai Heavy“ su šia iniciatyva kreipėsi į Korėjos plėtros banką, kuriam, 2017 metais „Daewoo Shipbuilding“ suteikus valstybės pagalbą, priklauso 55,7 proc. bendrovės akcijų. Banko atstovai patvirtino, kad derybos buvo pradėtos.
Sprendimas, anot jų, turėtų būti priimtas kovo mėnesį.
Sandorio vertė gali sudaryti 2,1 trln. vonų (beveik 2 mlrd. JAV dolerių).
Jeigu sandoris įvyks, laivų statybos sektoriuje atsiras milžinas, kuris valdys daugiau kaip 21 proc. rinkos.
Laivų statybos sektoriui tenka maždaug 7 proc. Pietų Korėjos – ketvirto pagal dydį Azijos ūkio – eksporto.
Visi trys didžiausi pasaulyje laivų statytojai yra Pietų Korėjos bendrovės – trečioji yra „Samsung Heavy“, tačiau sektorius pastaraisiais metais patyrė didelių sunkumų, kuriuos, be kita ko, lėmė pajėgumų perteklius ir laivų kainų kritimas.