Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiausi reklamdaviai Lietuvoje – „Tele2“, daugiausia reklamuojami greitieji kreditai

TNS LT pranešė, 2015 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,6 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Taip pat TNS LT paskelbė didžiausių reklamdavių ir reklamuojamų produktų ir paslaugų sąrašą.
„Tele2“ logotipas
„Tele2“ logotipas / „Scanpix“ nuotr.

Didžiausia reklamdavė pirmus 9 šių metų mėnesius buvo „Tele2“. Antroji – „Studio moderna“, trečioje vietoje liko „Procter&Gamble“, ketvirtoje – „Maxima“, penktoje – „Omnitel“.

Didžiausių reklamos užsakovų dešimtukas:

1. „Tele2“
2. „Studio moderna“
3. „Procter&Gamble“
4. „Maxima“
5. „Omnitel“
6. „4Finance“
7. „Palink“
8. „Reckitt Benckiser“
9. „Bitė“
10. „Olifėja“

TNS LT taip pat paskelbė ir daugiausia reklamuojamų prekių dešimtuką. Pirmoje vietoje – greitieji kreditai.

Daugiausia reklamuojamų prekių dešimtukas:

1. Smulkieji vartojimo kreditai
2. Prekybos tinklai
3. Prekybos centrai
4. Interneto+Mobilusis ryšys
5. Mobilaus ryšio telefonai – prekyba
6. Vaistinės
7. Mobilaus ryšio išankstinio mokėjimo kortelės
8. Loterijos
9. Populiarios muzikos koncertai, festivaliai
10. Alus

Per pirmus devynis šių metų mėnesius žiniasklaidoje daugiausiai, beveik 10 kartų, išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Tokia tendencija matoma nuo metų pradžios.

Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, bendra „Lietuvos draudimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės akcija „Apsaugok mane“.  Pustrečio karto paaugo sūrių traškučių ir užkandžių, du kartus – vaikiškų sauskelnių reklamos gross išlaidos. 

*GROSS – tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais