Didžiausia pasaulyje šokolado gamykla, kurioje buvo rasta salmonelių, atnaujino darbą

Šokolado gamykla Belgijos Vyzės mieste – laikoma didžiausia pasaulyje šokolado gamykla – pirmadienį pranešė atnaujinusi veiklą po šešių savaičių pertraukos, per kurią ėmėsi priemonių pašalinti užkratą salmonelių genties bakterijomis.
Šokoladas
Šokoladas / 123RF.com nuotr.

Trys iš 24-ių gamyklos Vyzės mieste gamybos linijos atnaujinto darbą ir atliktas pirmasis produkcijos pristatymas klientams, pranešė gamyklą valdanti Šveicarijos įmonė „Barry Callebaut“.

Gamykla, tiekianti produkciją tokioms pramonės milžinėms kaip „Hershey“, „Nestle“ ir „Unilever“, bet ne tiesiogiai vartotojams, buvo uždaryta birželio pabaigoje, kai vienoje partijoje buvo rasta salmonelių bakterijų.

Ciuriche įsikūrusi „Barry Callebaut“ pranešė sustabdžiusi siuntas ir laiku informavusi klientus, kad užkrėstas šokoladas nepatektų į parduotuves.

Nustatyta, kad taršos šaltiniu tapo lecitinas, naudojamas produktų tekstūrai išlyginti, todėl kelias savaites vyko intensyvus valymas.

„Išliekame atsargūs, nes ši operacija yra precedento neturinti, valymo ir dezinfekavimo procesas užtrunka daug laiko“, – naujienų agentūrai AFP teigė „Barry Callebaut“ atstovas spaudai Korneelis Warlopas.

Pasak jo, nors gamykla šiuo metu gamina tik „gana mažas apimtis“, „per ateinančias savaites“ planuojama atnaujinti daugiau gamybos linijų.

Belgijos maisto sveikatos agentūra teigė ir toliau stebinti gamyklos darbą.

„Barry Callebaut“ gamykloje dirba apie 600 žmonių.

Ji yra pagrindinė grupės gamybos vieta, kuri 2020–2021 finansiniais metais išsiuntė 2,2 mln. tonų produkcijos į daugiau nei 60 vietų visame pasaulyje.

Bendrovė teigia, kad jos gamykla Vyzėje yra „didžiausia šokolado gamykla pasaulyje“.

Belgiškas šokoladas garsėja aukščiausia kokybe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis