Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža buvo 37,1 proc. Tai sudarė 15,2 mln. eurų ir buvo 14,1 proc. daugiau nei prieš metus.
„Pasiteisina mūsų nekintama strategija duoti klientams tai, ko jiems reikia. Dabar tai yra greitas 4G internetas. Jis turi būti kokybiškas, veikti visur ir, žinoma, kainos turi būti palankios vartotojams. Klientai džiaugiasi geromis paslaugomis, o mes – sėkmingu ketvirčiu“, – tikino „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
„Tele2“ klientai per pirmąjį ketvirtį sunaudojo 3629 terabaitus duomenų – dvigubai daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Naudojimasis mobiliuoju ryšiu taip pat augo. Per ketvirtį prakalbėta 1030,7 mln. minučių – 5,8 proc. daugiau nei prieš metus.
P.Masiulis teigė, kad „Tele2“ 4G tinklu gali naudotis 96 proc. Lietuvos gyventojų.
Be to, anot įmonės direktoriaus, šio tinklo vartotojai esą labiau linkę naudotis 4G tinklu, lyginant su konkurentais.
„Tai rodo, kad „Tele2“ klientai pažangesni nei konkurentų“, – juokavo P.Masiulis.
Su interneto populiarėjimu glaudžiai susijusi augusi išmaniųjų telefonų paklausa. Greitesnis internetas leidžia efektyviau pasinaudoti išmaniųjų galimybėmis, todėl daugiau klientų rinkosi geresnius, premium klasės, telefonus.
Be to, per pirmąjį šių metų ketvirtį net 80 proc. visų operatoriaus parduotų telefonų yra skirti 4G ryšiui.
Dabar kas ketvirtas „Tele2“ klientų naudojamas telefonas veikia 4G tinkle. Dar prieš metus tokių telefonų buvo tik vienas iš dešimties.
„Tele2“ skelbiasi taip pat plečianti ir dar greitesnį 4G+ tinklą – šiuo metu gali naudotis 40 proc. gyventojų. Per ketvirtį „Tele2“ 4G ir 4G+ bazinių stočių padaugėjo devyniasdešimčia, iki 740.
Šiuo metu „Tele2” gali pasigirti turinti 1,75 mln. vartotojų.
Visur prieinamas 4G internetas tai pat lemia didesnį vartotojų naršymą internete. Pirmąjį ketvirtį kiekvienam 4G ryšio vartotojui teko 2,6 GB duomenų per mėnesį. Dar prieš ketvirtį šis rodiklis buvo 2 GB/mėn., o 2015 m. pradžioje – tik 0,8 GB/mėn.
„Tele2“ per pirmąjį šių metų ketvirtį investicijoms skyrė 16,1 mln. eurų. 2,9 mln. eurų teko tinklo ir paslaugų plėtrai bei kokybės gerinimui, o likusią dalį sudaro apskaityta 900 ir 1800 Mhz ryšio dažnių licencija.
Šiuo metu „Tele2” gali pasigirti turinti 1,75 mln. vartotojų.