„Topo centro“ pripažinimas „Metų mažmenininku“, tai didžiulis pripažinimas ne tik „Topo centro“ komandai, bet ir Lietuvos mažmeninei prekybai. Smagu būti pripažintiems ne tik Europoje, bet ir visame EMEA regione. Ne tiek daug Lietuvos įmonių yra pripažįstamos geriausiomis EMEA regione“, – dalinosi apdovanojimo reikšmingumu „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.
Anot R.Štaro, „Topo centras“ pastaruosius keletą metų diegia daug inovacijų, dalis jų nėra tiesiogiai matomos klientams ir nukreiptos į geresnę pirkimo patirtį bei vidinio efektyvumo gerinimą. „Neslėpsiu, kad nemažai inovacijų ateina iš pačio aljanso, bet tikrai ne visi Euronics aljanso nariai spėja diegti siūlomus sprendimus. Išsiskiriame greičiu ir aktyvumu, nes esame tarp geriausiai gebančių įsidiegti ir išnaudoti inovacijas. Tam dažnai neužtenka tik finansinių resursų, bet reikia plataus požiūrio ir tenka pakeisti nusistovėjusius darbo principus“, – teigė „Topo centro“ vadovas.
Vienas nominaciją įteikusių „Euronics International“ generalinis direktorius Johnas Olsenas patikslino, kad nominantai šiai kategorijai atrenkami vadovaujantis 4 pagrindiniais kriterijais. Pirmoji dalis – kietieji rodikliai, kaip metinis pajamų augimas ir gebėjimas nuolat gerinti klientų patirtį. Kita kriterijų dalis – gebėjimas transformuotis į modernų mažmenininką, kurti patirčių erdves, būti proaktyviu, siūlyti klientams sprendimus, o ne tiesiog paslaugas ar prekes. Ne mažiau svarbu jau įdiegtų ar diegiamų skaitmeninių inovacijų skaičius ir aktyvus dalyvavimas Euronics Retail Innovation Group veikloje, pasirengimas naujiems ar pilotiniams projektams, prisidėjimas prie aljanso veiklos plėtros. Kriterijus finalizuoja aljansui ypač svarbus, į išorę nukreiptas kriterijus, t.y. gebėjimas savo patirtimi dalintis su kitomis aljanso grupės narėmis.