„Tebesitęsianti globali epidemiologinė krizė smarkiai paveikė bendrovės pardavimus ir veiklos rezultatus. Dėl padidėjusios daugelio produktų kategorijų paklausos fiksavome aukštus pajamų ir bendro rentabilumo rodiklius“, – teigiam bendrovės pranešime.
Kita vertus, su COVID-19 pandemija susijusias išlaidas „Walmart“ įvertino 1,5 mlrd. JAV dolerių.
Grynasis pelnas balandžio-birželio mėnesiais išaugo iki 6,48 mlrd. dolerių nuo 3,61 mlrd. dolerių tuo pat metu pernai, o pelno dalis akcijai padidėjo nuo 1,26 iki 2,27 dolerio. Pardavimų pajamos ūgtelėjo 5,6 proc. iki 137,74 mlrd. dolerių.
Agentūros „FactSet“ kaltinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,25 dolerio akcijai pelną, 135,57 mlrd. dolerių pajamas.
„Walmart“ parduotuvių JAV lankomumas sumenko sumažėjo 14 proc., o vidutinė vieno apsipirkimo vertė šoktelėjo 27 procento. Pardavimai per internetą išaugo 97 procentais.
„Walmart“ valdo daugiau kaip 11,5 tūkst. parduotuvių 27 pasaulio šalyse, taip pat siūlo prekes per internetą, turi apie 2,2 mln. darbuotojų.