Praėjusiais metais „Delta“ nuostoliai siekė 12,4 mlrd. JAV dolerių ir tai buvo pirmi nuostolingi metai nuo 2009 metų, tuo tarpu 2019-aisiais bendrovė fiksavo rekordinį pelną.
„Delta“ taip pat pranešė apie spalio–gruodžio mėnesiais patirtus nuostolius.
Bendrovės vadovas Edas Bastianas pavadino 2020-uosius „sunkiausiais metais „Delta“ istorijoje“.
Visgi vežėjos akcijų vertė ketvirtadienį smarkiai išaugo, kai E.Bastianas pateikė prognozę, jog jau šiais metais bendrovė gali vėl tapti pelninga.
„Nors iššūkiai mūsų laukia ir 2021 metais, esu optimistiškai nusiteikęs, kad tai bus atsigavimo metai bei kad pasieksime lūžio tašką, po kurio dar stipresnė „Delta“ grįš prie pajamų augimo, pelningumo ir grynųjų generavimo“, – sakoma E.Bastiano pranešime.
Viso pasaulio oro linijų bendrovės krizės metu atsisakė dešimčių tūkstančių darbo vietų ir nutupdė lėktuvus, siekdamos sumažinti išlaidas.
Bendrovei „Delta“ pavyko išvengti priverstinių atleidimų, tačiau jos 40 000 darbuotojų paliko įmonę savo noru, gavę išeitines išmokas. Bendrovė taip pat sudarė susitarimus su profsąjungomis dėl darbuotojų darbo laiko sutrumpinimo, siekiant išvengti atleidimų.
„Delta“ tikisi gauti dar 3 mlrd. JAV dolerių pagal Kongreso patvirtintą ekonomikos skatinimo paketą, mainais įsipareigodama išlaikyti darbuotojus iki kovo pabaigos.
Ketvirtąjį ketvirtį „Delta“ patyrė 755 mln. JAV dolerių nuostolį, nes pajamos sumažėjo 65 proc. iki 4 mlrd. JAV dolerių.
Bendrovės teigimu, ketvirtąjį ketvirtį ji kasdien netekdavo po 12 mln. JAV dolerių per dieną. Tai geresnis rezultatas nei trečiąjį ketvirtį, kai šis skaičius siekė 24 mln. JAV dolerių per dieną.
Visgi „Delta“ vadovas mano, kad „ilgalaikis atsigavimas prasidės 2021 metų antroje pusėje, o bendrovė pradės dirbti pelningai jau šią vasarą“.