„Viešųjų ryšių partneriai“, dirbantys su prekė ženklu „VRP Hill+Knowlton Strategies“, pernai apyvartą padidino 80 proc. iki 2,272 mln. eurų, o tiesiogines pajamas, kurios atspindi įplaukas, atėmus išlaidas trečiosioms šalims, – 44 proc. iki 1,340 mln. eurų.
Antroje vietoje pagal tiesiogines pajamas pernai liko „Publicum“ – 979,9 tūkst. eurų (9 proc. daugiau), jos apyvarta sumažėjo 24 proc. iki 1,61 mln. eurų, rodo Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos ir „Publicum“ duomenys.
Trečia su 720,1 tūkst. eurų (4 proc. daugiau) tiesioginėmis pajamomis ir 961,6 tūkst. eurų (5 proc. daugiau) apyvarta buvo „Integrity PR“.
Ketvirtoje vietoje buvo „VIP Viešosios informacijos partneriai“, pernai gavusi 700,7 tūkst. eurų tiesioginių pajamų (11 proc. daugiau) ir 1,885 mln. eurų bendrų pajamų (4 proc. daugiau), penktoje – „Idea Prima“ – atitinkamai 489,1 tūkst. eurų (26 proc. daugiau) ir 1,671 mln. eurų (38 proc. daugiau).
Šeštąją vietą užėmusios agentūros „Gravitas partners“ tiesioginės pajamos sumažėjo 15 proc. iki 353,9 tūkst. eurų, apyvarta – 29 proc. iki 1,769 mln. eurų, 7-oje vietoje buvusios „BVRG“ – atitinkamai 42 proc. iki 350,9 tūkst. eurų ir 40 proc. iki 458,8 tūkst. eurų, 8-os „Euro RSCG PR“ – atitinkamai 331,3 tūkst. eurų (3 proc. mažiau) ir 683,8 tūkst. eurų (nekito), 9-tos „INK Agency“ – atitinkamai 2,3 karto daugiau iki 314 tūkst. eurų ir 12 proc. mažiau iki 434,4 tūkst. eurų.
Dešimtuką užbaigė „Ad verum“, kuri pernai tiesiogines pajamas padidino 86 proc. iki 231 tūkst. eurų, o apyvartą – 11 proc. iki 294,67 tūkst. eurų.
„Rinka auga, simboliškai didėjo daugelio bendrovių apyvarta, o dar sparčiau – ir tiesioginės pajamos. Vien asociacijos narių jos ūgtelėjo 9 proc. Atsižvelgiant į situaciją rinkoje, tai gana įspūdingas rodiklis. Į šiuos metus taip pat žvelgiame optimistiškai, matome didesnį stabilumą, tačiau iššūkių irgi netrūks. Pirmiausia tai ir socialinė žiniasklaida, ir ryšių su visuomene veiklos efektyvumo matavimas“, – teigė RSVA tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas.