Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Didžioji dalis žmonių vis dar nori muzikos už dyką

Muzikos transliacijos internetu pagaliau tapo populiarios, tačiau tik vienas iš dešimties vartotojų už tą muziką moka, rodo „GlobalWebIndex“ tyrimas.
Spotify
Spotify / Scanpix nuotr.

Maždaug du trečdaliai suaugusių interneto vartotojų per mėnesį bent kartą pasinaudoja muzikos transliavimo platformomis, tačiau tik dešimtadalis moka už tokias paslaugas, rašo „Business Insider“.

Tačiau naujienos – ne vien tik blogos. Tyrimas rodo, kad įsigyti tokių platformų prenumeratą yra linkę jauni – 16–24 metų – žmonės. Tai yra didžiulis potencialus pajamų šaltinis įmonėms, kurios sugebės jaunuolius įtikinti įsigyti prenumeratą. Galiausiai už paslaugą šie žmonės mokėti įpras, ir tai bus įmonės ilgalaikių ir stabilių pajamų šaltinis.

Kitas labai svarbus pajamų šaltinis yra reklama. „Spotify“ atstovai „Kanų liūtų“ festivalyje kiek anksčiau šiemet sakė, kad perpus sumažins nemokamų pasiūlymų skaičių, kai už paslaugą nemokantiems vartotojams tarp dainų yra paleidžiama reklama. Kompanija taip pat neseniai leido prekės ženklams remti grojaraščius, kurių kai kurie sulaukia milijardo klausytojų kas savaitę.

„SoundCloud“ kovą paleido mokamos prenumeratos versiją „SoundCloud Go“ ir padidino nemokamoje versijoje transliuojamų reklamų skaičių.

Ši platforma praėjusį mėnesį buvo pristatyta Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, o tai reiškia, kad už paslaugą tose valstybėse nemokantys gyventojai reklamas išgirdo pirmą kartą.

JAV „SoundCloud“ eksperimentuoja su vaizdo reklamomis mobiliesiems vartotojams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas