Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas" pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros paslaugos iš vienų rankų: agentūra specializuojasi duomenų, strategijos formavimo, kūrybiškumo, medijų ir technologijų srityse.
Rankų paspaudimas
Rankų paspaudimas / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.

Naujoji agentūra laikosi bendros „Digitas" koncepcijos – padėti prekių ženklams lengviau užmegzti ryšį su žmonėmis ir pasiekti ambicingų tikslų įgyvendinant įdomias, provokuojančias ir įkvepiančias idėjas. „Digitas Baltics" specialistai naudosis visais „Publicis Groupe" ištekliais pagal „Power of One" strategiją, taip pat ir „Digitas" pasaulinio tinklo resursais.

„Digitas Baltics" plėtos esamus „Publicis Groupe" pajėgumus Baltijos šalyse, kurs technologinius sprendimus ir platformas, įskaitant produktų strategijas, monetizaciją, UX/UI, dizaino, plėtros, palaikymo ir gyvavimo ciklo kontrolės paslaugas. Siekiant patenkinti augančius rinkos poreikius, bus teikiamos naujos paslaugos, reikalaujančios naujų įgūdžių: dizaino-mąstymo, skaitmeninės transformacijos ir inovatyvių programų kūrimo.

„Digitas Baltics" sutvirtins agentūros padėtį Baltijos startuolių ekosistemoje, pristatys novatoriškus sprendimus ir technologijas, aktualias regione dirbantiems talentams ir klientams.

Alex Garmash, „Publicis Groupe Baltics" skaitmeninių sprendimų direktorius, pradės eiti „Digitas Baltics" vykdomojo direktoriaus pareigas. Jo komandoje dirbs: kūrybinių sprendimų direktorius Andrey Tyukavkin (Ryga), skaitmeninių medijų vadovas Hendrik Ulvar-Peets ir plėtros, duomenų ir technologijų skyriaus vadovas Uku Kudu (abu iš Talino „Creative union" agentūros). Visi jie vadovaus „Digitas Baltics" 30 darbuotojų komandai.

Digitas nuotr./Alex Garmash
Digitas nuotr./Alex Garmash

„Digitas Baltics" veiklos pradžia – ideali proga iškristalizuoti įvairias vietos skaitmeninių technologijų ir talentų kompetencijas, sustiprinti ryšius tarp Baltijos šalių ir geriau integruotis į pasaulinį tinklą. Būtent taip padėsime prekių ženklams atrasti nepramintus takus ir pasiekti žmones. Mes suteiksime reikiamas priemones ir atversime naujus kelius", – sakė Alex Garmash.

„Digitas Baltics" – tai nuostabi naujo etapo pradžia, kelerius metus puoselėtos vizijos įgyvendinimas. Mūsų vietos specialistų žinios ir „Digitas" metodologijos, pajėgumai bei nauji talentai padės sukurti unikalius sprendimus naujiems ir esamiems „Publicis Groupe" klientams", – sakė „Publicis Groupe" Lietuvoje generalinis direktorius Juozas Daugirdas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos