Šis įsigijimas sustiprins „Wunderman Thompson Commerce“ technologijų pasiūlą su duomenimis grindžiamomis įžvalgomis sprendimų priėmimui ir įgyvendinimui. Prisijungdama prie „Wunderman Thompson“, „Satalia“ išplės kompanijos galimybes kurti verslui skirtus skaitmeninius sprendimus.
„Satalia“ yra Didžiosios Britanijos technologijų kompanija, naudojanti mašininio mokymosi ir optimizavimo sprendimus savo klientų procesams efektyvinti ir sąnaudoms mažinti. Tarp „Satalia“ klientų yra tokios kompanijos kaip „Tesco“, PwC, BT, DFS ar „Gigaclear“. Šis sandoris, esami „Satalia“ produktai bei įdirbis dirbtinio intelekto srityje leis „Wunderman Thompson“ kurti vertę savo klientams skaitmeninių paslaugų, prekybos ir tiekimo grandinės segmentuose.
„Satalia“ 2008 m. įkūrė generalinis direktorius dr. Daniel Hulme – pasaulyje vertinamas dirbtinio intelekto ekspertas, nuolatinis TEDx ir „Google“ renginių pranešėjas, turintis 20 metų patirties bei magistro ir mokslų daktaro išsilavinimą dirbtinio intelekto srityje Londono UCL universitete. D.Hulme taip pat atlieka oficialius konsultacinius vaidmenis įvairiose verslo ir viešosiose organizacijose.
D.Hulme išliks „Satalia“ vadovu ir kartu taps WPP grupės dirbtinio intelekto vadovu (angl. Chief AI Officer) bei artimai dirbs su WPP grupės technologijų vadovu ir WPP agentūromis vystant dirbtinio intelekto strategiją, tyrimus, etikos klausimus, partnerystes, žmogiškuosius išteklius bei produktus.
„Satalia“ biuruose Londone, Kaune, Atėnuose ir Vienoje šiuo metu dirba daugiau kaip 80 specialistų, vystančių individualius dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus, taip pat produktus „Satalia Workforce“ ir „Satalia Logistics“, skirtus atitinkamai darbo grafikų sudarymui ir maršrutų planavimui bei optimizavimui. Bendrovės įrankiai ir produktai, naudojantys pažangias optimizavimo ir maršrutizavimo technologijas, klientams leidžia didinti vartotojų ir darbuotojų pasitenkinimą, pasirinkimus pirkėjams, veiklos efektyvumą bei pelningumą, taip pat mažinti įtaką aplinkai.
„Šis įsigijimas iškart sustiprins „Wunderman Thompson Commerce“ veiklą ir padės išlaikyti elektroninės prekybos ir konsultacijų paslaugų gamintojams bei mažmenininkams lyderių pozicijas. Su savo praktine dirbtinio intelekto patirtimi įvairiose rinkose bei verslo sektoriuose, „Satalia“ atliks esminį vaidmenį kuriant WPP grupės dirbtinio intelekto strategiją ir bus komercijos sprendimų mūsų klientams ašimi“, – sako James Westoby, „Wunderman Thompson Commerce UK“ generalinis direktorius.
„Satalia“ įkurėjas ir generalinis direktorius Dr. Daniel Hulme sako, kad bendrovei šiuo metu yra idealus metas prisijungti prie „Wunderman Thompson Commerce“ ir platesnės WPP šeimos.
„Satalia“ taip pat yra pasaulyje vertinama dirbtinio intelekto saugumo, etikos bei valdysenos ekspertė bei švietėja, organizavusi edukacinę veiklą apie dirbtinio intelekto įtaką verslui ir visuomenei tūkstančiams verslų vadovų daugiau nei 25 šalyse.
Dėl šio sandario į „Wunderman Thompson“ ir WPP grupę įsilieja ir UAB „Satalia Lithuania“, Kaune vienijanti 40 programuotojų, duomenų mokslininkų, projektų vadovų ir kitų specialistų. Pati „Satalia“ į Lietuvą įžengė 2019 m., įsigydama savo ilgametę partnerę, Kauno technologijų įmonę „Data Dog“.