Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dirbtinio intelekto sprendimai padeda greičiau aptarnauti „Sodros“ klientus

„Sodros“ interneto svetainėje www.sodra.lt jau dvi savaites dirba Meda – virtuali asistentė, pasirengusi padėti klientams bet kuriuo paros metu. Dirbtinio intelekto pagrindu sukurtas išmanusis pokalbių robotas šiuo metu atsako į gyventojų klausimus trimis temomis ir nuolat tobulina savo žinias, rašoma spaudai išplatintame pranešime.
„Sodra“
„Sodra“ / 15min.lt fotomontažas

Virtuali asistentė Meda teikia informaciją apie savarankišką privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmokų mokėjimą bei ligos išmokas. Ji taip pat gali padėti užsiregistruoti vizitui į „Sodrą“ bei pateikti teritorinių skyrių kontaktinę informaciją. Šios temos parinktos pagal dažniausiai klientų užduodamus klausimus skambučių centro darbuotojams ir www.sodra.lt internetinės svetainės naršymo duomenis.

Per dvi savaites su išmaniuoju pokalbių robotu jau bendravo ir klausimų uždavė daugiau kaip 4000 žmonių.

Po Medos vardu slypi „Tilde“ pokalbių robotas, kurį sukūrė „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyrius. Pokalbių robotas sukurtas su „Tilde“ dirbtinio intelekto pokalbių platforma, kuri paremta didžiaisiais kalbos modeliais (ChatGPT ir pan.).

Temų sąrašas, kuriomis gali konsultuoti išmanusis pokalbių robotas, sparčiai plėsis. Planuojama, kad ateityje jis galės atsakyti į 80 proc. bendro pobūdžio klientų klausimų, o darbuotojai galės daugiau laiko skirti sudėtingesnėms problemoms. Klausiančiųjų skaičius neribojamas – virtuali asistentė vienu metu gali atsakinėti į neribotą skaičių klientų klausimų, tad tikimasi, kad sumažės laukiančiųjų konsultacijos telefonu ir pokalbio internetu („chat“) srautas.

Meda bendrauja su klientais aiškia ir paprasta kalba, pateikia trumpus atsakymus. Ji paaiškina trumpinius ir sudėtingus terminus, pateikia situacijų pavyzdžių. Ji geba suprasti natūralią klientų kalbą ir pateikti reikalingą atsakymą net jeigu klausime yra gramatinių klaidų. Dirbtinio intelekto pagrindu dirbanti virtuali konsultantė nuolat tobulina savo žinias, mokosi iš netikslių ar neišsamių atsakymų.

Vardas Meda, išrinktas „Sodros“ darbuotojų, simbolizuoja mandagumą, empatiją, darbštumą, atsakingumą.

Gavusi sudėtingesnį klausimą arba nerasdama atsakymo, Meda nukreipia klientą papildomos informacijos teirautis „Sodros“ darbuotojų telefono numeriu +370 5 250 0883 arba elektroniniu paštu info@sodra.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas