Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„DoorDash užbaigė „Wolt“ įsigijimo sandorį

JAV maisto pristatymo milžinė „DoorDash“ (NYSE: DASH) šiandien, birželio 1-ąją Lietuvos laiku, paskelbė užbaigusi „Wolt Enterprises Oy“ („Wolt“) įsigijimo procesą. Įvykdžius visų „Wolt“ akcijų perleidimą, „DoorDash“ dabar vykdo veiklą iš viso 27-iose šalyse įskaitant ir JAV, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„DoorDash užbaigė „Wolt“ įsigijimo sandorį
„DoorDash užbaigė „Wolt“ įsigijimo sandorį / Bendrovės nuotr.
Temos: 2 Verslas „Wolt“

Už JAV teritorijos ribų veiksiančios jungtinės įmonės komandą ir operacijas prižiūrės „Wolt“ generalinis direktorius Miki Kuusi. Jis bus tiesiogiai atskaitingas „DoorDash“ generaliniam direktoriui Tony Xu.

Sukūrus tokią veiklos ir vadovavimo struktūrą, „DoorDash“ siekia padidinti investicijų efektyvumą, greičiau plėtoti produktus ir taip paspartinti tarptautinį įmonės augimą. Mobilioji „Wolt“ vartotojų programėlė veiks ir toliau, ji bus palaikoma remiantis pasaulinės technologijų įmonės ištekliais. „Wolt“ taip pat planuoja tęsti veiklą visose rinkose, kuriose veikia ir dabar.

„Įmonė „DoorDash“ atsidūrė milžiniškos kelionės pradžioje. Tad labiau nei bet kada anksčiau džiaugiuosi tuo, ką mes kuriame, ir turimu potencialu per vietos ekonomikos stiprinimą padėti šimtams milijonų žmonių visame pasaulyje, – sakė „DoorDash“ įkūrėjas ir generalinis direktorius T. Xu. – Kartu su „Wolt“ laikomės vieningos nuomonės, kad subūrėme geriausią komandą ir sukūrėme geriausią platformą. Visa tai gali patenkinti prekybininkų, vartotojų ir kurjerių lūkesčius visose rinkose, kuriose veikiame dabar ir į kurias ketiname plėstis ateityje. Nors mūsų bendra kelionė plėtojant tarptautinį verslą tik prasideda, bet jau esame įsitikinę, kad kartu su „Wolt“ sukursime nepaprastą ateitį.“

„Šiandiena žymi naujo „Wolt“ veiklos etapo pradžią“, – teigė „Wolt“ generalinis direktorius ir „DoorDash“ tarptautinio padalinio vadovas M.Kuusi: „Sujungę jėgas su „DoorDash“ įgijome dar daugiau galimybių kurti nuostabius produktus ir galime teikti paslaugas visuose žemynuose. Abi mūsų įmonės dalijasi tvirta vizija, kaip turėtų atrodyti vietinė prekyba, tad dirbdami kartu galime nuveikti dar daugiau dėl visų suinteresuotų šalių.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų