Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Dovanorama“ šiais metais kviečia tapti paskutinių minučių apsipirkimo čempionais

Šventiniu laikotarpiu prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ tradiciškai tampa „Dovanorama“ – išskirtine kalėdinių dovanų erdve, kurioje apsipirkimas tampa ne tik patogus, bet ir įkvepiantis. Šių metų kampanijos šūkis – „Paskutinių minučių čempionams“ – skatina drąsiai įveikti šventinius iššūkius ir patirti pergalės džiaugsmą, dovanų ieškant be streso net paskutinėmis dienomis.
„Panorama“ tradiciškai tampa „Dovanorama“
„Panorama“ tradiciškai tampa „Dovanorama“ / „Panoramos“ nuotr.

Vyrai rūpintis dovanomis linkę prieš pat šventes

„Panoramos“ užsakymu atlikta vartotojų apklausa* atskleidė tendenciją, kad šventiniu laikotarpiu prekybos centrą aplanko daugiau vyrų nei moterų. Tačiau dovanų ieškoti iš anksto jie neskuba – prisimena likus vos kelioms dienoms iki Kalėdų.

„Apklausos duomenimis, gruodžio mėnesį „Panoramoje“ apsilanko 35 proc. daugiau vyrų nei, pavyzdžiui, rugsėjį ir tai yra vienintelis metų laikas, kai vyrai sudaro didžiąją dalį mūsų lankytojų. Ši tendencija neįprasta, nes bendrai prekybos sektoriuje dominuoja moteriška auditorija. Tokie apsipirkimo įpročiai yra unikalūs, todėl tapo įkvėpimu mūsų naujajai „Dovanoramos“ kampanijai“, – sako prekybos centro vadovė Birutė Kalanovaitė.

Asmeninio albumo nuotr./„Panoramos“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.
Asmeninio albumo nuotr./„Panoramos“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.

Kalbėdama apie šių metų kūrybinę idėją, B.Kalanovaitė pabrėžia, kad didžiausias dėmesys šį kartą skirtas vyriškai auditorijai. Šeštą kartą vykstanti „Dovanorama“ sieks kurti emocijas, kurios įkvėptų ir palengvintų šventinį pasiruošimą bei dovanų pirkimą.

„Kalėdinis laikotarpis daugeliui asocijuojasi su stresu, įtampa ir skubėjimu, o juk šventes turėtų lydėti džiaugsmas ir bendrystė. Todėl naujoje rinkodaros kampanijoje – „Paskutinių minučių čempionams“ – nusprendėme atspindėti visiškai priešingą emociją – triumfą. Norime, kad mūsų klientai iš prekybos centro išeitų jausdamiesi kaip čempionai, sėkmingai atlikę savo užduotį – pasirūpinę dovanomis artimiesiems. Taip pat, siekiame parodyti, kad net paskutinės minutės dovanos gali būti gerai apgalvotos ir suteikiančios džiaugsmą tiek dovanojančiam, tiek dovanos gavėjui“, – pasakoja B.Kalanovaitė.

„Panoramos“ nuotr./Gero skonio centras
„Panoramos“ nuotr./Gero skonio centras
„Panoramos“ nuotr./Šventinė dovanų mugė
„Panoramos“ nuotr./Šventinė dovanų mugė

Kampanija – įkvėpta realių įpročių

Pasak idėją pasiūliusios kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ atstovų, mintis apie „Paskutinių minučių čempionus“ kilo prisiminus, kokį didelį džiaugsmą kelia suspėjimas pasirūpinti dovanomis, kai tam, rodos, visai nelikę laiko.

Kaip pasakoja kūrybininkai Kęstutis Neverauskas ir Rūta Baradinskaitė, tikriausiai visi esame buvę tokioje situacijoje, kai šį kalėdinį darbą atidedame paskutinei minutei. Ir, sėkmingai jį įveikus, aplanko džiaugsmas, kurį net galima prilyginti triumfui. „Būtent taip galės jaustis ir „Panoramos“, o tiksliau – „Dovanoramos“ klientai. Pasididžiavimo emociją šia reklamine kampanija ir norėjome jiems perduoti“, – pasakoja vienas iš idėjos autorių.

„Panoramos“ nuotr./Šeštą kartą vykstanti „Dovanorama“ sieks kurti emocijas, kurios įkvėptų ir palengvintų šventinį pasiruošimą bei dovanų pirkimą.
„Panoramos“ nuotr./Šeštą kartą vykstanti „Dovanorama“ sieks kurti emocijas, kurios įkvėptų ir palengvintų šventinį pasiruošimą bei dovanų pirkimą.

Anot „Ogilvy Vilnius“ atstovų, šiais metais kartu su „Panoramos“ komanda nuspręsta eiti drąsesniu, ryškesniu keliu, o reklamos emocija kuriama ne tik vaizdo, bet ir klasikinės muzikos garso takeliu. Tai vyrams turėtų būti puikiai pažįstama ne tik iš gyvenimo, bet ir iš jų mėgstamo sporto čempioniškų akimirkų.

Įsigytas dovanas supakuos nemokamai

„Dovanorama“, kaip ir kasmet, lankytojams siūlys patogių sprendimų, leidžiančių apsipirkti lengviau ir sutaupyti laiko. Visą šventinį laikotarpį artimiesiems išrinktas dovanas (pateikus pirkimą įrodantį kvitą), bus galima supakuoti nemokamai: antrame aukšte, šalia kavinės „Vero Cafe“ veiks speciali dovanų pakavimo erdvė. Dovanų idėjos lauks kone 200 prekybos centro parduotuvių, o taip pat antrame aukšte šurmuliuojančioje kalėdinėje mugėje.

„Panoramos“ nuotr./Nemokamas dovanų pakavimas
„Panoramos“ nuotr./Nemokamas dovanų pakavimas
„Panoramos“ nuotr./Iki gruodžio 23 d. prekybos centre dovanos pakuojamos kasdien
„Panoramos“ nuotr./Iki gruodžio 23 d. prekybos centre dovanos pakuojamos kasdien

Iki gruodžio 23 d. prekybos centre dovanos pakuojamos kasdien nuo 11:00 iki 21:00 val., o per Kūčias kiek trumpiau – nuo 10:00 iki 18:00 val. Pasinaudoti šia paslauga pirkėjai galės ir tarpušvenčiu – gruodžio 26–30 d. nuo 11:00 iki 20:00 val. ir gruodžio 31 d. nuo 11:00 iki 18:00 val.

*Interneto vartotojų apklausą atliko rinkos tyrimų įmonė „Norstat“. Apklausoje dalyvavo 400 respondentų: Vilniaus miesto ir rajono gyventojų, vyresnių kaip 18 m. Apklausa vykdyta 2023 m. gruodžio ir 2024 m. rugsėjo–spalio mėnesiais.

„Panoramos“ nuotr./Dovanorama vitrina
„Panoramos“ nuotr./Dovanorama vitrina

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų