Vyrai rūpintis dovanomis linkę prieš pat šventes
„Panoramos“ užsakymu atlikta vartotojų apklausa* atskleidė tendenciją, kad šventiniu laikotarpiu prekybos centrą aplanko daugiau vyrų nei moterų. Tačiau dovanų ieškoti iš anksto jie neskuba – prisimena likus vos kelioms dienoms iki Kalėdų.
„Apklausos duomenimis, gruodžio mėnesį „Panoramoje“ apsilanko 35 proc. daugiau vyrų nei, pavyzdžiui, rugsėjį ir tai yra vienintelis metų laikas, kai vyrai sudaro didžiąją dalį mūsų lankytojų. Ši tendencija neįprasta, nes bendrai prekybos sektoriuje dominuoja moteriška auditorija. Tokie apsipirkimo įpročiai yra unikalūs, todėl tapo įkvėpimu mūsų naujajai „Dovanoramos“ kampanijai“, – sako prekybos centro vadovė Birutė Kalanovaitė.
Kalbėdama apie šių metų kūrybinę idėją, B.Kalanovaitė pabrėžia, kad didžiausias dėmesys šį kartą skirtas vyriškai auditorijai. Šeštą kartą vykstanti „Dovanorama“ sieks kurti emocijas, kurios įkvėptų ir palengvintų šventinį pasiruošimą bei dovanų pirkimą.
„Kalėdinis laikotarpis daugeliui asocijuojasi su stresu, įtampa ir skubėjimu, o juk šventes turėtų lydėti džiaugsmas ir bendrystė. Todėl naujoje rinkodaros kampanijoje – „Paskutinių minučių čempionams“ – nusprendėme atspindėti visiškai priešingą emociją – triumfą. Norime, kad mūsų klientai iš prekybos centro išeitų jausdamiesi kaip čempionai, sėkmingai atlikę savo užduotį – pasirūpinę dovanomis artimiesiems. Taip pat, siekiame parodyti, kad net paskutinės minutės dovanos gali būti gerai apgalvotos ir suteikiančios džiaugsmą tiek dovanojančiam, tiek dovanos gavėjui“, – pasakoja B.Kalanovaitė.
Kampanija – įkvėpta realių įpročių
Pasak idėją pasiūliusios kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ atstovų, mintis apie „Paskutinių minučių čempionus“ kilo prisiminus, kokį didelį džiaugsmą kelia suspėjimas pasirūpinti dovanomis, kai tam, rodos, visai nelikę laiko.
Kaip pasakoja kūrybininkai Kęstutis Neverauskas ir Rūta Baradinskaitė, tikriausiai visi esame buvę tokioje situacijoje, kai šį kalėdinį darbą atidedame paskutinei minutei. Ir, sėkmingai jį įveikus, aplanko džiaugsmas, kurį net galima prilyginti triumfui. „Būtent taip galės jaustis ir „Panoramos“, o tiksliau – „Dovanoramos“ klientai. Pasididžiavimo emociją šia reklamine kampanija ir norėjome jiems perduoti“, – pasakoja vienas iš idėjos autorių.
Anot „Ogilvy Vilnius“ atstovų, šiais metais kartu su „Panoramos“ komanda nuspręsta eiti drąsesniu, ryškesniu keliu, o reklamos emocija kuriama ne tik vaizdo, bet ir klasikinės muzikos garso takeliu. Tai vyrams turėtų būti puikiai pažįstama ne tik iš gyvenimo, bet ir iš jų mėgstamo sporto čempioniškų akimirkų.
Įsigytas dovanas supakuos nemokamai
„Dovanorama“, kaip ir kasmet, lankytojams siūlys patogių sprendimų, leidžiančių apsipirkti lengviau ir sutaupyti laiko. Visą šventinį laikotarpį artimiesiems išrinktas dovanas (pateikus pirkimą įrodantį kvitą), bus galima supakuoti nemokamai: antrame aukšte, šalia kavinės „Vero Cafe“ veiks speciali dovanų pakavimo erdvė. Dovanų idėjos lauks kone 200 prekybos centro parduotuvių, o taip pat antrame aukšte šurmuliuojančioje kalėdinėje mugėje.
Iki gruodžio 23 d. prekybos centre dovanos pakuojamos kasdien nuo 11:00 iki 21:00 val., o per Kūčias kiek trumpiau – nuo 10:00 iki 18:00 val. Pasinaudoti šia paslauga pirkėjai galės ir tarpušvenčiu – gruodžio 26–30 d. nuo 11:00 iki 20:00 val. ir gruodžio 31 d. nuo 11:00 iki 18:00 val.
*Interneto vartotojų apklausą atliko rinkos tyrimų įmonė „Norstat“. Apklausoje dalyvavo 400 respondentų: Vilniaus miesto ir rajono gyventojų, vyresnių kaip 18 m. Apklausa vykdyta 2023 m. gruodžio ir 2024 m. rugsėjo–spalio mėnesiais.