„Dove“ pašalino šią reklamą iš savo „Facebook“ paskyros, o šeštadienį socialinėje žiniasklaidoje paskelbė komentarą, kad jai „nepavyko dėmesingai atstovauti spalvotosioms moterims“. Sekmadienį elektroniniu paštu atsiųstame pareiškime „Dove“ nurodė, kad minima trijų sekundžių trukmės reklama „neatstovauja tikrojo grožio įvairovei, kurią „Dove“ nepaprastai vertina ir kuri yra mūsų įsitikinimų pamatas“.
„To neturėjo nutikti ... Nuoširdžiai atsiprašome už įžeidimą, kurį tai sukėlė“, – priduriama pareiškime.
Reklamoje rodoma, kaip juodaodė moteris nusivelka rudus marškinėlius ir vietoje jos pasirodo baltoji. Ši nusivelka savo šviesius marškinėlius, ir tada pasirodo spalvotoji moteris su kiek tamsesniais marškinėliais.
Nors klipo originalas buvo pašalintas, jo kadrų kopijos plačiai išplito internete. Vieną kopiją sudaro keturi reklamos atvaizdai, kuriuose matyti tik juodaodės „virsmas“ baltąja.
Socialinių tinklų vartotojai teigė, kad muilo reklamos, kuriose juodaodė vaizduojama virstanti baltąja, turi rasistinę potekstę. Daugelis kritikavusių šiuos vaizdus sakė, jog tai perša mintį, kad juoda oda yra purvina, o balta oda – švari. Komentatoriai taip pat pažymi, kad muilo reklamose esama istorinio rasizmo palikimo.
„Dove“ rinkodaros komanda yra iš esmės rasistinė. Švarus kūnas nėra baltas kūnas. Juodi kūnai nėra metodiškai nešvarūs, – feisbuke rašė 34 metų Abigail Sewell, sociologijos profesorė iš Emory universiteto Atlantoje. – Naudojau jų produktus visą amžių, bet atėjo laikas eiti toliau.“
Dėl rasiškai netaktiškų reklamų „Dove“ kritikuojama nebe pirmą kartą. Kritikos sulaukė ir 2011 metų reklama, kurioje buvo pavaizduotos dvi spalvotosios ir viena baltoji, stovinčios priešais ženklus „prieš“ ir „po“.
„Dove“, kuri priklauso britų ir olandų kompanijai „Unilever“, ilgą laiką vykdė moterų įvairovę akcentuojančią reklamos kampaniją.