„2020 m. mūsų kurjeriai pristatė beveik 11 mln. siuntų – apie 30 proc. daugiau nei 2019 metais. Žinoma, tam didžiausią įtaką turėjo COVID-19 pandemija ir karantinai, kurie lėmė spartų e. komercijos augimą, kai šalies gyventojai ne tik išmoko patys siųsti siuntas, bet ir įvertino apsipirkimo internetu patogumus“, – teigia Gabrielius Bilevičius, „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Anot jo, dar keletą metų iki pandemijos buvo stebimas stabilus e-komercijos augimas bei tai, kad tiek verslo, tiek privatūs klientai vis dažniau renkasi paštomatų paslaugą, kuri yra ne tik pigesnė ir patogesnė, bet ir ekologiška.
Dar pernai bendrovė paskelbė apie rekordinį paštomatų plėtros etapą Baltijos šalyse – rugpjūčio pradžioje jau baigti šio etapo darbai, o paštomatų tinklas išplėstas beveik 2,5 karto – iki 641 paštomato.
„Rekordinis plėtras etapas baigtas – įrengėme suplanuotus naujus paštomatus, į kuriuos iki šiol investavome 3,5 mln. eurų. Daugiausiai paštomatų įrengta Lietuvoje – tinklas padidintas beveik tris kartus – iki 235. Taip pat iki šių metų pabaigos planuojame įrengti dar 70, investicijos sieks dar 1,7 mln. eurų. Iš viso šįmet tikimės išplėsti savo paštomatų tinklą iki 305“, – teigia G.Bilevičius.
70 naujų paštomatų plėtra bus vykdoma tiek geografiškai, tiek tankinant paštomatų kiekį esamuose miestuose.
„Didžiausią dėmesį skirsime lokacijoms, kuriose jaučiamas paštomatų trūkumas, kur keliauja daugiausiai kurjerių pristatomų siuntų, taip pat miestams, kuriuose gyventojų tankis yra didžiausias – šiuo metu ten matome daugiausiai potencialo“, – pažymi „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.