„PZU Lietuva“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos visuomenės apklausos duomenys rodo, kad net 45 proc. visuomenės svarbiausias lūkestis draudikų atžvilgiu – sparčiai išmokama draudimo suma. Antrasis pagal svarbą lūkestis – detalaus ir aiškus nuostolio atlyginimo procedūrų paaiškinimas (19 proc.), o atidumas kliento poreikiams – tik ketvirtoje vietoje pagal svarbą.
„PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovė Jolanta Pocienė teigia nebuvusi nustebinta tokia tendencija.
„Besidraudžiantis klientas nori greitai ir nebrangiai apsidrausti, gana dažnai neturi nei laiko, nei noro gilintis į pasiūlytus draudimo variantus. Tokiu būdu draudimo ekspertų bandymai detaliau išsiaiškinti kliento situaciją, nustatyti turtui kylančias rizikas ir pasiūlyti labiausiai apsaugantį draudimo variantą lieka neišgirsti. Tačiau ši lazda visada turi antrą galą – ištikus nelaimei klientai ima gilintis į draudimo sąlygas ir pamato, kad minimalus draudimo variantas nepadengia visų nuostolių“, – patirtimi dalijasi J.Pocienė.
Ji atkreipė dėmesį į apklausos duomenis, rodančius, kad tik pusei žmonių svarbu, jog su jais bendrautų vienas draudimo ekspertas, kurį žmonės pažinotų asmeniškai ir jis žinotų klientų situaciją. Pagal apklausą, 57 proc. žmonių tikisi, kad geras draudimo ekspertas pasiūlo visus įmanomus draudimo variantus pagal kiekvieno žmogaus poreikius. 35 proc. apklaustųjų mano, kad draudimo specialistui pakanka apdrausti tik tai, ko prašoma.
„PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovė J. Pocienė sako pastebinti populiarėjantį visų rizikų draudimą – gyventojų turto, kasko draudimo variantus su plačiausia draudimo apsauga. Pasirinkę šį draudimą, klientai gali būti ramūs, kad apsidraudė nuo plačiausio spektro galimų negandų. Tai yra patogu skubančiam šiuolaikiniam žmogui, norinčiam tinkamai pasirūpinti savo turtu.