Draudimo rinkos lyderiai – „Lietuvos draudimas“ ir „Swedbank Life Insurance“

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje pirmąjį šių metų ketvirtį lyderio pozicijas išlaikė Lenkijos PZU grupei priklausantis „Lietuvos draudimas“, gyvybės draudimo rinkoje toliau pirmavo „Swedbank Life Insurance“ filialas Lietuvoje.
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas / Mato Miežonio nuotr.

„Swedbank Life Insurance“ filialo užimamos pozicijos per metus sustiprėjo, tuo metu „Lietuvos draudimo“ valdoma rinkos dalis sumenko, rodo Lietuvos banko pateikiami duomenys.

„Lietuvos draudimas“ per tris šių metų mėnesius pasirašė 46,78 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų ir pagal šį rodiklį užėmė 27,7 proc. šalies ne gyvybės draudimo rinkos. Bendrovės pasirašytos draudimo įmokos šiemet išaugo 3,5 proc., užimama rinkos dalis sumenko 0,6 procentinio punkto.

Austrijos „Vienna Insurance Group“ (VIG) valdomas Latvijos bendrovės „BTA Baltic Insurance Company“ filialas Lietuvoje pasirašė 27,738 mln. eurų draudimo įmokų (2,9 proc. daugiau) ir užėmė 16,4 proc. ne gyvybės draudimo rinkos, arba 0,5 punkto mažiau nei prieš metus.

VIG valdoma bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ ir „Compensa Life Insurance“ Lietuvos filialas kartu pasirašė 15,887 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (11,5 proc. daugiau), jų valdoma rinkos dalis padidėjo 0,5 punkto iki 9,4 procento. VIG pernai įsigytos bendrovės „Seesam Insurance“ filialo Lietuvoje pasirašytos įmokos išaugo 9,7 proc. iki 4,506 mln. eurų, rinkos dalis ūgtelėjo 0,1 punkto iki 2,7 procento.

Visų VIG valdomų bendrovių užimama Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos dalis šių metų pirmąjį ketvirtį siekė 28,5 procento.

Vokietijos „Ergo“ grupės bendrovės („Ergo Insurance“ Lietuvos filialas ir „Ergo Life Insurance“) pasirašė 25,27 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (10,4 proc. daugiau), jų užimama rinkos dalis padidėjo 0,6 punkto iki 14,9 procento.

Norvegijos draudimo bendrovės „Gjensidige Forsikring“ valdomos „Gjensidige“ pasirašytos įmokos padidėjo 4 proc. iki 17,415 mln. eurų, rinkos dalis sumenko 0,2 punkto iki 10,3 procento.

„If P&C Insurance“ Lietuvos filialo pasirašytos įmokos padidėjo 1,7 proc. iki 12,936 mln. eurų (7,6 proc. rinkos). Kitų bendrovių užimamos ne gyvybės draudimo rinkos dalys šiemet buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

14,507 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (11,9 proc. daugiau nei pernai sausį–kovą) pasirašęs „Swedbank Life Insurance“ filialas valdė 23,2 proc. gyvybės draudimo rinkos, 11,896 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (1 proc. daugiau) pasirašiusi „Aviva Lietuva“ užėmė 19 proc. rinkos. „Swedbank“ filialo valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis per metus padidėjo 1,2 punkto, „Aviva Lietuvos“ – sumenko 1 punktu.

„Compensa Life Insurance“ filialo pasirašytos gyvybės draudimo įmokos išaugo 5,9 proc. iki 11,378 mln. eurų, „SEB gyvybės draudimo“ – 6 proc. iki 10,469 mln. eurų. „Compensa“ filialas valdė 18,2 proc. gyvybės draudimo rinkos (tiek pat kaip pirmąjį 2018-ųjų ketvirtį), „SEB gyvybės draudimas“ – 16,7 proc. rinkos (0,1 punkto mažiau).

„Ergo Life Insurance“ pasirašytos gyvybės draudimo įmokos sumenko 5,4 proc. iki 5,798 mln. eurų, rinkos dalis sumažėjo 1,1 punkto iki 9,3 procento. 3,992 mln. eurų draudimo įmokų (11,8 proc. daugiau) pasirašęs „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ valdomą gyvybės draudimo rinkos dalį padidino 0,3 punkto iki 6,1 procento.

Kitų bendrovių užimamos gyvybės draudimo rinkos dalys buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

Lietuvos draudimo rinka, įskaitant ir užsienio bendrovių filialus, pagal pasirašytas draudimo įmokas pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 231,82 mln. eurų – 6 proc. daugiau nei pernai sausį–kovą. Ne gyvybės draudimo rinka padidėjo 5,9 proc. iki 169,167 mln. eurų, gyvybės draudimo – 6,4 proc. iki 62,654 mln. eurų.

Lietuvos banko analitikai prognozuoja, kad šalies draudimo rinka šiemet gali paaugti 5-7 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų