Draudimo rinkos lyderiai – „Lietuvos draudimas“ ir „Swedbank Life Insurance“

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje šių metų pirmąjį pusmetį lyderio pozicijas išlaikė Lenkijos PZU grupei priklausantis „Lietuvos draudimas“, gyvybės draudimo rinkoje toliau pirmavo „Swedbank Life Insurance“ filialas Lietuvoje.
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas
Swedbank / Mato Miežonio nuotr.

„Swedbank Life Insurance“ filialo užimamos pozicijos per metus sustiprėjo, tuo metu „Lietuvos draudimo“ valdoma rinkos dalis sumenko, rodo Lietuvos banko pateikiami duomenys.

„Lietuvos draudimas“ per šešis šių metų mėnesius pasirašė 99,416 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų ir pagal šį rodiklį užėmė 29,1 proc. šalies ne gyvybės draudimo rinkos. Bendrovės pasirašytos draudimo įmokos išaugo 4,8 proc., užimama rinkos dalis sumenko 0,3 procentinio punkto.

Austrijos „Vienna Insurance Group“ (VIG) valdomas Latvijos bendrovės „BTA Baltic Insurance Company“ filialas Lietuvoje pasirašė 57,253 mln. eurų draudimo įmokų (3,5 proc. daugiau) ir užėmė 16,8 proc. ne gyvybės draudimo rinkos, arba 0,4 punkto mažiau nei prieš metus.

VIG valdoma bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ ir „Compensa Life Insurance“ Lietuvos filialas kartu pasirašė 31,876 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (13,2 proc. daugiau), jų valdoma rinkos dalis padidėjo 0,6 punkto iki 9,3 procento. VIG pernai įsigytos bendrovės „Seesam Insurance“ filialo Lietuvoje pasirašytos įmokos išaugo 7,8 proc. iki 9,193 mln. eurų, rinkos dalis ūgtelėjo 0,1 punkto iki 2,7 procento.

Visų VIG valdomų bendrovių užimama Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos dalis šių metų pirmąjį pusmetį siekė 28,8 procento.

Vokietijos „Ergo“ grupės bendrovės („Ergo Insurance“ Lietuvos filialas ir „Ergo Life Insurance“) pasirašė 51,564 mln. eurų ne gyvybės draudimo įmokų (6,3 proc. daugiau), jų užimama rinkos dalis nepakito ir buvo 15,1 procento.

Norvegijos draudimo bendrovės „Gjensidige Forsikring“ valdomos „Gjensidige“ pasirašytos įmokos padidėjo 3,2 proc. iki 35,028 mln. eurų, rinkos dalis sumenko 0,2 punkto iki 10,3 procento.

„If P&C Insurance“ Lietuvos filialo pasirašytos įmokos padidėjo 3,3 proc. iki 24,645 mln. eurų (7,2 proc. rinkos). Kitų bendrovių užimamos ne gyvybės draudimo rinkos dalys šiemet buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

14,507 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (13,5 proc. daugiau nei pernai sausį–birželį) pasirašęs „Swedbank Life Insurance“ filialas valdė 23,3 proc. gyvybės draudimo rinkos, 24,213 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų (3 proc. daugiau) pasirašiusi „Aviva Lietuva“ užėmė 19 proc. rinkos. „Swedbank“ filialo valdoma gyvybės draudimo rinkos dalis per metus padidėjo 1 punktu, „Aviva Lietuvos“ – sumenko 1 punktu.

„Compensa Life Insurance“ filialo pasirašytos gyvybės draudimo įmokos išaugo 11,6 proc. iki 22,698 mln. eurų, „SEB gyvybės draudimo“ – 7,4 proc. iki 21,66 mln. eurų. „Compensa“ filialas valdė 17,8 proc. gyvybės draudimo rinkos (0,5 punkto daugiau nei 2018-ųjų pirmąjį pusmetį), „SEB gyvybės draudimas“ – 17 proc. rinkos (0,2 punkto mažiau).

„Ergo Life Insurance“ pasirašytos gyvybės draudimo įmokos sumenko 1,3 proc. iki 11,98 mln. eurų, rinkos dalis sumažėjo 0,9 punkto iki 9,3 procento. 8,309 mln. eurų draudimo įmokų (13,1 proc. daugiau) pasirašęs „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ valdomą gyvybės draudimo rinkos dalį padidino 0,3 punkto iki 6,6 procento.

Kitų bendrovių užimamos gyvybės draudimo rinkos dalys buvo mažesnės kaip po 5 procentus.

Lietuvos draudimo rinka, įskaitant ir užsienio bendrovių filialus, pagal pasirašytas draudimo įmokas pirmąjį šių metų pusmetį siekė 469,128 mln. eurų – 6,7 proc. daugiau nei pernai sausį–birželį. Ne gyvybės draudimo rinka padidėjo 6 proc. iki 341,688 mln. eurų, gyvybės draudimo – 8,5 proc. iki 127,44 mln. eurų.

Lietuvos banko analitikai prognozuoja, kad šalies draudimo rinka šiemet gali paaugti 5-7 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų