Druskininkų savivaldybės įmonei leista valdyti „Snow arenos“ slidinėjimo trasas

Konkurencijos taryba antradienį leido Druskininkų savivaldybei patikėti pramogų komplekso „Snow arena“ slidinėjimo trasų paslaugas savo valdomai įmonei „Druskininkų sveikatinimo ir poilsio centras Aqua“.
„Snow Arena“
„Snow Arena“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Konkurencijos taryba nustatė, kad savivaldybė ir bendrovės „Stamita“ bei „Ski park Druskininkai“ 2009 metais buvo sudariusios koncesijos sutartį, pagal kurią „Stamita“ įsipareigojo įrengti Druskininkų uždaras kalnų slidinėjimo trasas ir jose vykdyti veiklą 25 metus.

Šiai bendrovei nusprendus perkelti veiklą į kitą valstybę, o savivaldybės konkurse neatsiradus nė vienam dalyviui, norinčiam perrimti šį objektą ir teikti paslaugas, Konkurencijos taryba tenkino savivaldybės prašymą leisti savo įmonei teikti paslaugas miesto uždarose kalnų slidinėjimo trasose.

Birželio pabaigoje pasibaigęs komplekso „Snow arena“ aukcionas neįvyko, nes turtu nesusidomėjo nė vienas pirkėjas.

Aukcione už 9,78 mln. eurų (su PVM) pradinę kainą buvo parduodami 32,1 tūkst. kv. metrų bendro ploto uždara slidinėjimo trasa, kiemo aikštelė, kiti statiniai ir 8 hektarų ploto sklypas.

Iš aukciono gautas lėšas buvo planuota skirti Druskininkų Kultūros ir kongresų rūmų statyboms.

„Snow Arenos“ statyba 2011 metais kainavo apie 30 mln. eurų. Statybas finansavo dabar jau bankrutavęs bankas „Snoras“, „Stamitai“ paskolinęs 16,8 mln. eurų, o dar 11,6 mln. eurų gauta Europos Sąjungos paramos.

Pagal Druskininkų savivaldybės ir „Stamitos“ 2011 metais pasirašytą koncesijos sutartį pastaroji įsipareigojo investuoti daugiau nei 14,5 mln. eurų.

Druskininkų savivaldybė komplekso valdymą ir administravimą iš „Stamitos“ perėmė 2019 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis