Du kavos gamybos milžinai paskelbė apie jungtinės įmonės sukūrimą

Tarptautinė korporacija „Mondalez International“ (buvusi „Kraft Foods“) ir didžiulė Nyderlandų kompanija „D.E Master Blenders 1753 B.V“ baigė sandorį, pagal kurį bus sujungti abiejų įmonių kavos gaminimo verslai. Po sandorio sukurtos jungtinės įmonės „Jacobs Douwe Egberts“ (JDE) metinės pajamos sieks daugiau negu 5 mlrd. eurų, rašo naujienų svetainė newsru.com.
Pora geria kavą
Pora geria kavą / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Jacobs Kava

„Mondalez“ gavo teisę disponuoti 3,8 mlrd. eurų suma ir 44 proc. įmonės akcijų, o „D.E Master Blenders“ atiteks likusieji 56 proc. JDE akcijų.

„Mondalez“ gavo teisę disponuoti 3,8 mlrd. eurų suma ir 44 proc. įmonės akcijų, o „D.E Master Blenders“ atiteks likusieji 56 proc. JDE akcijų.

JDE centrinė būstinė bus Nyderlanduose. Manoma, kad ji užims lyderio poziciją 18 pasaulio šalių kavos rinkose. Kitose valstybėse JDE pozicijos taip pat bus stiprios.

Jungtinė įmonė valdys tokius žinomus kavos prekių ženklus kaip „Jacobs“, „Tassimo“, „L'Or“, „Douwe Egberts“, „Senseo“, „Moccona“, „Kenco“ ir „Pilao“.

Po sandorio koncernas „Mondalez“ dar labiau nukreips dėmesį į įvairių užkandžių gamybą. Šiuo metu 85 proc. savo pajamų koncernas gauna iš sausainių, šokolado, kramtomos gumos ir saldainių gamybos.

„Tuo pačiu metu išlaikydama reikšmingą dalį JDE, „Mondalez“ ir toliau gaus naudą iš kavos rinkos augimo“, – sakoma „Mondalez“ pranešime spaudai.

2012 m. korporacija „Kraft Foods“ buvo padalinta į dvi įmones, iš kurių viena išlaikė savo senąjį vardą ir šiuo metu dirba tik JAV, o antroji buvo pavadinta „Mondalez“ ir veiklą vykdo visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis