02 23 /12:32

Naujas žemų kainų prekių tinklas atidaro parduotuvę didmiestyje: papasakojo, kuo išsiskirs

„Maisto Logistikos Centras“ (MLC), turintis parduotuves Vilniuje ir Šiauliuose, vasario 29 d. atidaro dar vieną parduotuvę – šį kartą Kaune.
„Maisto logistikos centro“ parduotuvės atidarymas
„Maisto logistikos centro“ parduotuvės atidarymas / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.
Temos: 1 Parduotuvė

Tai – trečioji ir didžiausia „MLC“ parduotuvė Lietuvoje, kurią prekybos tinklo vadovai laiko naujuoju tinklo flagmanu. Ji įsikurs Pramonės pr. 16, Urmo miestelyje, 17 salėje.

Kaip teigiama išplatintame pranešime, naujoji parduotuvė bus daugiau kaip 1000 kvadratinių metrų dydžio, joje prekių pasirinkimas bus milžiniškas. Ši parduotuvė taip pat pasižymės didžiuliu parkavimosi vietų skaičiumi, kasų ir darbuotojų skaičiumi, aptarnavimo kokybe.

„Maisto Logistikos Centras“ – prekybos tinklas, kurio prioritetas – lietuviškos prekės ir žemos kainos. Tinklas jau turi parduotuves Vilniuje ir Šiauliuose.

Kaip 15min lapkritį yra pasakojęs Vilniuje startavusio naujojo prekyvos tinklo vadovas Justas Poderis, 2024 m. tinklą planuojama išplėsti bent šešiomis parduotuvėmis.

J.Poderis tuo metu minėjo tokius miestus kaip Alytų, Mažeikius, Jonavą ar Uteną, tačiau panašu, kad kol kas plečiamasi didmiesčiuose.

„Maisto logistikos centras“ nuo kitų parduotuvių Lietuvoje skirsis savo patalpomis, kurios bus panašesnės į sandėlį, o prekės sudėtos ant padėklų ar metalinių lentynų. Greičiau gendantys produktai bus laikomi vitrininiuose šaldytuvuose.

Nors Lietuvoje beveik visi prekybos tinklai turi trumpus, dažnai dviskiemenius pavadinimus, „Maisto logistikos centro“ pavadinimo keisti neplanuojama, 15min nurodė pašnekovas.

J.Poderis mano, kad klientai dėl patogumo jį greičiausiai trumpins į MLC. Pavadinimo pasirinkimas, anot jo, atitinka parduotuvių specifiką – pirkėjas aiškiai žinos, kokiu principu ji veikia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis