Frankfurto prokurorai pranešė pradėję tyrimą dėl įtarimų sukčiavimu, o tyrimo taikinyje atsidūrė „tarptautinės automobilių grupės“, dviejų tarptautinių automobilių tiekėjų ir automobilių prekybos įmonės vyresnieji darbuotojai.
Tyrimas sutelktas į „Mitsubishi“ dyzelines transporto priemones su 1,6 ir 2,2 litrų varikliais, kurioms buvo suteikti aukščiausi Vokietijos „Euro 5“ ir „Euro 6“ įvertinimai, atsižvelgiant į jų atitiktį išmetamųjų teršalų standartams.
„Esama įtarimų, kad varikliuose yra įtaisyti vadinamieji išjungimo įtaisai“, dėl kurių laboratorinių bandymų metu automobiliai atrodo mažiau taršūs, nei yra iš tikrųjų kelyje, sakoma prokuroro pranešime.
Trečiadienį Japonijos „Mitsubishi Motors“ atstovas spaudai patvirtino informaciją apie kratas, atliktas bendrovės platintojų Vokietijoje bei mokslinių tyrimų ir plėtros centruose Vokietijoje.
„Mitsubishi Motors“, žinoma, bendradarbiaus ir prisidės prie šio tyrimo“, – naujienų agentūrai AFP teigė bendrovės atstovas spaudai, tačiau nepateikė papildomos informacijos.
Tuo tarpu japonų automobilių detalių gamintoja „Denso“ taip pat patvirtino, kad vokiečių tyrėjai lankėsi jos patalpose.
„Mitsubishi“ tyrimas tapo dar vienu posūkiu su dyzelinėmis transporto priemonėmis susijusiame skandale, kuris kilo 2015 metas, kai „Volkswagen“ grupė prisipažino 11 milijonų transporto priemonių visame pasaulyje įdiegusi programinę įrangą, leidžiančią klastoti taršos duomenis bandymų metu.
Nuo to laiko skandalas palietė daugybę automobilių gamintojų, nors „Mitsubishi Motors“ iki šiol buvo išvengusi dalyvavimo skandale.
Visgi Tokijuje įsikūrusi įmonė 2016 metais prisipažino 25 metus klastojusi degalų taupymo duomenis bandymu metu, kad automobiliai atrodytų efektyvesni nei buvo iš tikrųjų.
Tuo tarpu dalių tiekėjos „Continental“ atstovas spaudai naujienų agentūrai AFP patvirtino, kad krata atlikta jos patalpose ir pridūrė, jog įmonė laikoma „liudytoja“ ir visapusiškai bendradarbiauja su tyrėjais.
Vokietijos automobilių dalių gamintoja „Bosch“ nurodė, kad jos patalpose kratos nebuvo atliekamos.