„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

E.Muskas anonsavo trijų spalvų ženklelius, skirtus „Twitter“ paskyroms

„Twitter“ savininkas, milijardierius Elonas Muskas penktadienį paskelbė, kad platformoje bus pradėti skirtingų spalvų ženkleliai, skirti atskirti paskyras.
„Twitter“
„Twitter“ / 123RF.com nuotr.

„Atsiprašome už vėlavimą, patikrintas („Verified“) paskyras pradėsime naudoti nuo kitos savaitės penktadienio“, – tviteryje parašė jis.

„Auksinis ženklelis bus skirtas įmonėms, pilkas – vyriausybei, o mėlynas asmenims (įžymybėms ir ne tik), o visos patvirtintos paskyros bus rankiniu būdu autentifikuotos prieš suaktyvinant ženklelį“, – teigė jis.

Kitame įraše E.Muskas teigė, kad visos patvirtintos asmeninės paskyros bus žymimos tuo pačiu mėlynu ženkleliu, tačiau kai kuriose galiausiai galės būti rodomas „antrinis mažytis logotipas, reiškiantis, kad paskyra priklauso kažkokiai organizacijai, jei ta organizacija tai patvirtins.“

E.Musko pasiūlymas vartotojams mokėti mokestį už „patikrinimą“ ir mėlyną ženklelį sukėlė sumaištį, kai praėjusį mėnesį verslininkas perėmė socialinių tinklų milžinę.

E.Muskas prakalbo apie 8 JAV dolerių abonentinį mokestį per mėnesį, kad vartotojai galėtų gauti mėlyną ženklelį, kuris anksčiau buvo nemokamas.

Visgi netrukus planas pasirodė turįs trūkumų – socialiniame tinkle pradėjo daugėti paskyrų, kurių kūrėjai sumokėjo abonentinį mokestį, o vėliau apsimetė pasaulio lyderiais, įžymybėmis ar įmonėmis.

Reaguodamas į neigiamą reakciją, E.Muskas iš pradžių atidėjo schemos paleidimo datą iki lapkričio 29 dienos, o vėliau dar kartą nukėlė datą.

Dabar manoma, kad funkcija bus paleista gruodžio 2 dieną.

E.Muskas teigė, kad nori apmokestinti vartotojus už socialinės žiniasklaidos platformos prenumeratas, siekdamas diversifikuoti pajamų srautą.

Šiuo metu „Twitter“ 90 proc. pajamų gauna iš reklamos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“