E.Muskas anonsavo trijų spalvų ženklelius, skirtus „Twitter“ paskyroms

„Twitter“ savininkas, milijardierius Elonas Muskas penktadienį paskelbė, kad platformoje bus pradėti skirtingų spalvų ženkleliai, skirti atskirti paskyras.
„Twitter“
„Twitter“ / 123RF.com nuotr.

„Atsiprašome už vėlavimą, patikrintas („Verified“) paskyras pradėsime naudoti nuo kitos savaitės penktadienio“, – tviteryje parašė jis.

„Auksinis ženklelis bus skirtas įmonėms, pilkas – vyriausybei, o mėlynas asmenims (įžymybėms ir ne tik), o visos patvirtintos paskyros bus rankiniu būdu autentifikuotos prieš suaktyvinant ženklelį“, – teigė jis.

Kitame įraše E.Muskas teigė, kad visos patvirtintos asmeninės paskyros bus žymimos tuo pačiu mėlynu ženkleliu, tačiau kai kuriose galiausiai galės būti rodomas „antrinis mažytis logotipas, reiškiantis, kad paskyra priklauso kažkokiai organizacijai, jei ta organizacija tai patvirtins.“

E.Musko pasiūlymas vartotojams mokėti mokestį už „patikrinimą“ ir mėlyną ženklelį sukėlė sumaištį, kai praėjusį mėnesį verslininkas perėmė socialinių tinklų milžinę.

E.Muskas prakalbo apie 8 JAV dolerių abonentinį mokestį per mėnesį, kad vartotojai galėtų gauti mėlyną ženklelį, kuris anksčiau buvo nemokamas.

Visgi netrukus planas pasirodė turįs trūkumų – socialiniame tinkle pradėjo daugėti paskyrų, kurių kūrėjai sumokėjo abonentinį mokestį, o vėliau apsimetė pasaulio lyderiais, įžymybėmis ar įmonėmis.

Reaguodamas į neigiamą reakciją, E.Muskas iš pradžių atidėjo schemos paleidimo datą iki lapkričio 29 dienos, o vėliau dar kartą nukėlė datą.

Dabar manoma, kad funkcija bus paleista gruodžio 2 dieną.

E.Muskas teigė, kad nori apmokestinti vartotojus už socialinės žiniasklaidos platformos prenumeratas, siekdamas diversifikuoti pajamų srautą.

Šiuo metu „Twitter“ 90 proc. pajamų gauna iš reklamos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis