E.Muskas taip pat pranešė, kad „iPhone“ gamintoja socialiniame tinkle „beveik visiškai“ nustojo reklamuoti savo produkciją.
Per savo „Twitter“ paskyrą E.Muskas iškėlė klausimą, ar „Apple“ remia žodžio laisvę, ir paskelbė apklausą, kurioje šio socialinio tinklo vartotojų teiraujamasi, ar kompanija turėtų pranešti apie visus cenzūros atvejus, susijusius su jos klientais.
„Apple“ taip pat pagrasino pašalinti „Twitter“ iš „App Store“, bet neatskleidžia, kodėl“, – parašė E.Muskas.
„Apple“ yra viena didžiausių reklamos davėjų „Twitter“. „MediaRadar Inc.“ duomenimis, per pirmus 10 šių metų mėnesių bendrovė reklamai šiame socialiniame tinkle išleido apie 39 mln. JAV dolerių.
Praėjusią savaitę „Apple“ vadovas Philas Schilleris, atsakingas už „App Store“, išjungė „Twitter“ paskyrą, naudojamą „Apple“ produktams reklamuoti. Savo ruožtu E.Muskas taip pat praėjusią savaitę pareiškė, kad sukurs savo išmanųjį telefoną, jei „Apple“ ir „Google“ pašalins „Twitter“ iš savo programėlių parduotuvių.
„Tikrai tikiuosi, kad taip nenutiks, bet jei nutiks, nebus kito pasirinkimo, aš sukursiu alternatyvų telefoną“, – parašė E.Muskas.
Įtampa tarp E.Musko ir „Apple“ tvyro jau daugelį metų ir dar labiau paaštrėjo po to, kai milijardierius, už 44 mlrd. dolerių įsigijęs socialinį tinklą, paskelbė daugybę pakeitimų jo veikloje, kurie sukėlė intensyvias diskusijas internete.
Tiek „Apple“, tiek ir „Google“ reikalauja, kad jų programėlių parduotuvėse esančios socialinių tinklų paslaugos turėtų veiksmingas kenksmingo ar įžeidžiančio turinio moderavimo sistemas.
Tačiau „Twitter“ valdymą perėmęs E.Muskas atleido maždaug pusę socialinio tinklo operatorės darbuotojų, įskaitant daugelį tų, kurie buvo atsakingi už dezinformacijos prevenciją, o nežinomas skaičius kitų darbuotojų išėjo iš darbo savo noru.
Jis taip pat atkūrė anksčiau uždraustas paskyras, įskaitant buvusio prezidento Donaldo Trumpo.
Buvęs „Twitter“ pasitikėjimo ir saugumo vadovas Yoelis Rothas, kuris išėjo iš darbo po to, kai bendrovei pradėjo vadovauti E.Muskas, per „New York Times“ perspėjo, kad „nesugebėjimas laikytis „Apple“ ir „Google“ gairių būtų katastrofiškas“ ir grėstų „išmetimu iš jų programėlių parduotuvių“.